Wishb0ne Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hei Har til nå dette oppsettet oppsett Ting jeg vil ha på hovedkortet er : Ethernet (Gb-lan er ønskelig) Lydkort (Kvalitet betyr ikke så mye) Muligheter for noe overklokking(Har ikke tenkt å klokke mye.. ) Kunne tenkt meg et kort til ca 1000 kroner, kan økes viss du har gode argumenter Noen som vet om et ok billig hovedkort som funker bra her ? Eventuelt argumenter hvorfor jeg må ha ett dyrt et Endret 4. januar 2007 av Wishb0ne Lenke til kommentar
02tom Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Asus P5B et et bra kort har jeg hørt, koster vel rundt 1100. HAr selv deluxe versjonen med wifi og er så langt veldig fornøyd. Skal fungere bra til klokking også. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 På komplett.nos sine sider er det en veileder som forteller hva som passer til de hovedkortene de har. Finn deg et hovedkort først, så ser du hva som anbefales til kortet. Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 MSI 975X Platinum PowerUp Edition Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Trur jeg går for asus kortet jeg da takk På komplett.nos sine sider er det en veileder som forteller hva som passer til de hovedkortene de har.Finn deg et hovedkort først, så ser du hva som anbefales til kortet. 7646013[/snapback] Problemet er ikke å finne ett som har rett socket osv. men å finne et bra et MSI 975X Platinum PowerUp Edition 7646434[/snapback] Var en smule dyrt Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Vurderer også dette kortet p5n-e Jeg trenger vel foresten p5b-e versjonen for å ha støtte for SATAII? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå