psychofuzzz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) har problemere med og få fjerna Panda Antivirus program etter Avast fant virus hos panda og nå nekter den rett og slett og bli sletta på alle måter. Når jeg skrur av panda så funker ikke nettet heller hva skjer? Avast fant Win32:XTC i Panda mappa og jeg får ikke sletta det eller uinstallert panda det kommer opp feilmeldinger hver gang jeg gjør det. er det noen andre som har opplevd det med Panda? Endret 3. januar 2007 av psychofuzzz Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hvordan kan avast finne virus i ett annet virusprogram? Må vel være ett virus som tar knekken på virusprogrammer. Prøvd å slette panda i safe mode? Eventuelt scannet med Avast i safe mode, kanskje den klarer å slette viruset da? Prøv også en scan med SAS. Endret 3. januar 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
psychofuzzz Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 det var det jeg synes var rart og Panda fant viruset men ikke hvor mens Avast fant i mappa til Panda- Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 det var det jeg synes var rart og Panda fant viruset men ikke hvor mens Avast fant i mappa til Panda- 7636184[/snapback] Kjører du to antivirus program samtidig, siden du hr begge på pc'en? Men prøv å slett i safe mode. Kjør også avast i safe mode. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 du burde ikke kjøre to antivirus samtidig, sist gang jeg gjorde det (det var faktisk panda og avast) måtte jeg formatere. min oppfatning er at avast finner en fil i panda mappen som det tror er virus men som er en viktig .dll for att panda skal kunne kjøre. Men som sagt, prøv å kjøre i safemode og slett det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå