FranzJosef Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Ser etter det og mener den bør ha: - liten dings bare som man fester i USB-porten (ikke stort faenskap med ledning og greier), festes også helst under musa når ikke i bruk - ikke FOR liten mus, gjerne litt komfortabel - helst "back & forth"-knapper, dvs. egne knapper til "tilbake" og "fremover" i nettleser - gjerne ikke spenndyr Noen tips? Endret 3. januar 2007 av FranzJosef Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jeg har handlet meg en Logitech LX7 nå nylig. Skal brukes med laptop, men foreløpig har jeg den på en stasjonær. Dette er en billig og grei mus som vel har alle de egenskapene du ønsker deg. Størrelsen er en smakksak, men jeg er ikke så glad i de små musene man får til laptoper. Anbefales fra meg dersom du ønsker en enkel og grei mus! Edit: Det er en vanlig USB-plugg på denne. Kan nok dessverre ikke festes til musa når den ikke er i bruk... Endret 6. januar 2007 av GEman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå