Gå til innhold

Mus til bærbar

Anbefalte innlegg

Ser etter det og mener den bør ha:

- liten dings bare som man fester i USB-porten (ikke stort faenskap med ledning og greier)

- ikke FOR liten mus, gjerne litt komfortabel

- helst "back & forth"-knapper, dvs. egne knapper til "tilbake" og "fremover" i nettleser

- gjerne ikke spenndyr

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech! Eg har en sånn du ikke vil ha, stor dings med lednind, men søster mi har en sånn med liten usb kobling! Den er genial! Selvsagt mister du den helt store rekkevidden, men alternativt kan du vurdere Bluetooth mus...?!

Komplett har en del muser hvertfall! Se der om d ikke er noe interressant!

Lenke til kommentar
Kan annbefale deg noen logitech mus, har en selv som er storfornøyd med.. Batteriet varer i 1 år :)Logitech mus til Kr 399. ( Best valg mener jeg )

og Logitech mus ( har den selv og er veldig fornøyd)

.

Det var de jeg kunne annbefale deg.. De musene har batterielevetid på 1 år .

7637767[/snapback]

Har samme mus som deg alternativ nr 2 og mine batterier har sittet i denne nå 13mnd :) "nesten utrolig spør du meg..... "kjempemus" ;)

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Kan annbefale deg noen logitech mus, har en selv som er storfornøyd med.. Batteriet varer i 1 år :)Logitech mus til Kr 399. ( Best valg mener jeg )

.

7637767[/snapback]

Har samme mus som deg alternativ nr 2 og mine batterier har sittet i denne nå 13mnd :) "nesten utrolig spør du meg..... "kjempemus" ;)

7639718[/snapback]

Hehe, syns den musen er konge jeg azz. Har ennå ikke hatt min mus i et år ennå dA :p

Har hatt min i 3 mnd, men batteriet er som fullt det ennå?

Kongemus :)

Lenke til kommentar

.

7637767[/snapback]

7639718[/snapback]

Hehe, syns den musen er konge jeg azz. Har ennå ikke hatt min mus i et år ennå dA :p

Har hatt min i 3 mnd, men batteriet er som fullt det ennå?

Kongemus :)

7639950[/snapback]

Hadde en annen billigmus som brukte to batterier pr 14 dag "blir ikke billig da gitt"

Nei som skrevet før så fatter jeg ikke hvordan de får to AA batterier til å holde over et år men det er jo bare fantastisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...