FranzJosef Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ser etter det og mener den bør ha: - liten dings bare som man fester i USB-porten (ikke stort faenskap med ledning og greier) - ikke FOR liten mus, gjerne litt komfortabel - helst "back & forth"-knapper, dvs. egne knapper til "tilbake" og "fremover" i nettleser - gjerne ikke spenndyr Noen tips? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Logitech! Eg har en sånn du ikke vil ha, stor dings med lednind, men søster mi har en sånn med liten usb kobling! Den er genial! Selvsagt mister du den helt store rekkevidden, men alternativt kan du vurdere Bluetooth mus...?! Komplett har en del muser hvertfall! Se der om d ikke er noe interressant! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kan annbefale deg noen logitech mus, har en selv som er storfornøyd med.. Batteriet varer i 1 år Logitech mus til Kr 399. ( Best valg mener jeg ) og Logitech mus ( har den selv og er veldig fornøyd) . Det var de jeg kunne annbefale deg.. De musene har batterielevetid på 1 år . Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Edit: I can and I will! Sorry borry! Endret 4. januar 2007 av Jotun Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Du trenger ikke så spørre om dette her Jotun? Du kan spørre et annet sted eller åpne et nytt emne!? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Kan annbefale deg noen logitech mus, har en selv som er storfornøyd med.. Batteriet varer i 1 år Logitech mus til Kr 399. ( Best valg mener jeg )og Logitech mus ( har den selv og er veldig fornøyd) . Det var de jeg kunne annbefale deg.. De musene har batterielevetid på 1 år . 7637767[/snapback] Har samme mus som deg alternativ nr 2 og mine batterier har sittet i denne nå 13mnd "nesten utrolig spør du meg..... "kjempemus" Endret 4. januar 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kan annbefale deg noen logitech mus, har en selv som er storfornøyd med.. Batteriet varer i 1 år Logitech mus til Kr 399. ( Best valg mener jeg )og Logitech mus ( har den selv og er veldig fornøyd) . Det var de jeg kunne annbefale deg.. De musene har batterielevetid på 1 år . 7637767[/snapback] Har samme mus som deg alternativ nr 2 og mine batterier har sittet i denne nå 13mnd "nesten utrolig spør du meg..... "kjempemus" 7639718[/snapback] Hehe, syns den musen er konge jeg azz. Har ennå ikke hatt min mus i et år ennå dA Har hatt min i 3 mnd, men batteriet er som fullt det ennå? Kongemus Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kan annbefale deg noen logitech mus, har en selv som er storfornøyd med.. Batteriet varer i 1 år Logitech mus til Kr 399. ( Best valg mener jeg )og Logitech mus ( har den selv og er veldig fornøyd) . Det var de jeg kunne annbefale deg.. De musene har batterielevetid på 1 år . 7637767[/snapback] Har samme mus som deg alternativ nr 2 og mine batterier har sittet i denne nå 13mnd "nesten utrolig spør du meg..... "kjempemus" 7639718[/snapback] Hehe, syns den musen er konge jeg azz. Har ennå ikke hatt min mus i et år ennå dA Har hatt min i 3 mnd, men batteriet er som fullt det ennå? Kongemus 7639950[/snapback] Hadde en annen billigmus som brukte to batterier pr 14 dag "blir ikke billig da gitt" Nei som skrevet før så fatter jeg ikke hvordan de får to AA batterier til å holde over et år men det er jo bare fantastisk Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er nesten så man ikke tror det Det er faktisk sant å. Min stasjonære mus varer i 5 uker så kaputt.. Lenke til kommentar
caasmo Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 http://elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=18249&cid=5721 (Logitech MX610) Har selv denne musa, og jeg syns den fungerer meget bra. Litt stor kanskje, men den har de fram- og tilbakeknappene du etterlyser. Men igjen, den er litt for dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå