TCK Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hei! Eg og noen kamerater trixa litt på sykkelen ein dag. Jeg falt jo selfølgelig. det eg hadde glemt var å ta mobilen ut av lommen, slik at når eg falt så fikk eg alt vekt oppå mobilen da eg landet. Da eg tok opp mobilen var det ingenting på skjermen. Eg trodde den var av og da eg trykte på ON knappen så begynte led'ene å både skjerm og mobil å lyse. Så prøvde eg å ta velg+* . etter det tok eg hurtigtast 5 og så fikk eg til å høre ringetoner. men det var fremdeles ein grå skjerm uten noe på. Har prøvd å starte mabilen flere ganger på nytt, men ikke .no på skjermen men alt annet funker. Hva skal eg gjøre? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 levere den inn til rep. og håpe det var bare skjermen så røk da den store bakenden din landa på mobilen som en vekt som ville gjort en elefant til en "featherweight" :razz: eller gå å kjøp en ny en :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Åpne mobilen, ta utav displayet, og koble displayet til igjen. Kanskje en kontakt som har løsnet litt dårlig. Har du prøvd å trykke litt på displayet? knip mobilen litt med hånden, og se om det kommer bilde. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 det samme skjedde med min C45 etter at jeg hadde spillt paintball i dag. ingen bilde men skjermen lyste. får vel bare sende den inn til rep. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Tror ikke det var vekta som gjorde det, men når du svever 2 meter i lufta sidelengs og lender på sida så skal det jo noe til at mobilen ikke klikker! Er det ikke billigere å kjøpe ny skjerm og skru den fast sjøl enn å levere den inn til svin dyre nokia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå