Wishb0ne Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei har sett at de har dette på spaceworld, men de er desverre tomme for den :S Noen som vet hvor man får kjøpt dette til en ok pris ? Lenke til kommentar
@ir Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Vel, i de fleste spaceworld for du jo kjøpt en. Om det er en rimelig pris vet jeg ikke. Jeg personlig liker ikke den rosafargen som er på PS2'en. Litt for plastikkaktig. Men vi har forskjellige smak. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 utsolgt her i trondheim og tomt på nettlageret :S Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er billigere å lakke en svart en Hvis ikke du er superhomse da, som ikke kan ta i en lakkboks Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ebay er vår venn: http://cgi.ebay.com/PlayStation-2-Console-...1QQcmdZViewItem Også kan du chippe den. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Det er billigere å lakke en svart en Hvis ikke du er superhomse da, som ikke kan ta i en lakkboks 7637111[/snapback] er sikkert billigere men vet ikke hvor bra det blir seende ut etterpå.. er det så lett å få til pianolakk ? er ikke så voldsomt billig å få sendt inn til norge og er alltid stress å bestille fra utlandet med tanke på rettigheter... Ingen som vet om noen norske butikker utenom spaceworld ? eller webshops ? Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 EB Games på Aker Brygge har fått inn 3 stykk nylig.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Fant en på nettet, men prisen er ganske høy. Og butikken har jeg heller aldri hørt om før. http://www.gamerz.no/scripts/prodView.asp?idproduct=26326 Mener også å ha sett det ganske nylig hos elkjøp molde om det kan være til hjelp. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) ops!, feil, sorry Endret 3. januar 2007 av just_me Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327007 7637758[/snapback] Det der var en psp og ikke en ps2 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Men hvorfor MÅ du ha rosa? den er jo dyrere en vanlig, men helt lik utenom fargen... Du skal vel spille på den, ikke se på den?? Du får også tak i "skall" med forskjellige farger, hvis du absolut ikke vil ha den sort Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Men hvorfor MÅ du ha rosa? den er jo dyrere en vanlig, men helt lik utenom fargen... Du skal vel spille på den, ikke se på den?? Du får også tak i "skall" med forskjellige farger, hvis du absolut ikke vil ha den sort 7638213[/snapback] Fordi den pianolakken er fin, kan også ha den i sølv.. men rosa er litt mer sexy og seff skal jeg se på den. Sannsynligvis kommer jeg til å se på den like mye som jeg spiller på den, og da er det greit at den ser bra ut Hvordan liker du pulevennene dine? Greit om de er fine å se på fordi om du skal spille på dem (ps2'n skal ikke bli pulevennen min sånn foresten) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nå har jeg hatt samma dama i over 8 år, så jeg har ingen andre pulevenner, og jeg valgte ikke henne fordi hun er så fin å se på, det er bare en bonus Men når det gjelder ps2, så går funksjonaliteten forran utseende, så jeg ville mye heller brukt de ekstre kronene på å få montert en chip... Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Fikk kjøpt på toys r us der hadde de masse om noen andre lurer.. Lenke til kommentar
hmz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvor mye måtte du gi for den rosa på Toys R' Us i forhold til den orginale svarte? Hva kostet den svarte, og den rosa? Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg måtte opp i hele 1700 kroner men da følgte det med en ekstra dual shock kontroll og et minnekort skulle jeg kjøpt dette på lefdal eller elkjøp så hadde den kosta 1500 i sort. Spaceworld har den rosa med ekstra tingene til 1500 på nett men de har ikke noe på lager. Så 200 kroner for en digg rosa farge er bra pianolakk også :O Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 på elkjøp har de svart ps2 til 959kr Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Ja men blir jo 1500 om man skal kjøpe med ekstra kontroll og minnekort Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Denne tråden har ingenting med modchips å gjøre, og disse innleggene er fjernet fra diskusjonen. Reaksjon på moderering gjøres på pm, som alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå