skylinepower Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hd denne kabelen eller denne? hva mener dere? kan hende at jeg skal bestille den i dag så må ha raske svar. Endret 3. januar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 jeg har den samsungdisken (bare i IDE utgave). veldig fornøyd med den og jeg hadde tatt den vinkla kabelen Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 den med knekk? eller den rette? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) En kabel med vinkel er som regel ikke rett da. Men trenger du det? Jeg bruker ikke det på noen av diskene mine, og jeg tror at om jeg måtte brukt det, så kunne jeg fått trøbbel med montering/plass. Ang. disken. Har 300GB versjonen, og helt greie disker det der! Endret 3. januar 2007 av ManagHead Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 den er kjøpt nå, men hvorfor er den eposten fra psdata så sen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå