Quattro7 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hvem spilte morderen i fritt vilt? Finner ingenting på google eller noen ting. Endret 4. januar 2007 av Quattro7 Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hmm, har googla i 15 minutter uten å ha funnet noen andre skuespillere enn de 5 hovedpersonene. Hva med å sende en mail til SF Norge, eller fra kontaktknappen på hjemmesiden til filmen? Endret 4. januar 2007 av Rippo Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hva om han ikke er død? Endret 4. januar 2007 av OMartin Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Iherdig googling i går resulterte i 0 svar. Begynte å lure selv. Så, bring it on! Endret 4. januar 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Kanskje gå inn her, Fritt vilt Tror morderen heter Roar Uthaug, vis morderen ble savnet i snowboard ulykke?! Endret 4. januar 2007 av Raste Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kanskje gå inn her, Fritt vilt Tror morderen heter Roar Uthaug, vis morderen ble savnet i snowboard ulykke?! 7639180[/snapback] Det er regissøren, tror ikke han medvirket som skuespiller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 men ble ikke morderen savnet etter Snowboard ulykke? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ikke som jeg har fått med meg, nei. Og hvis du tenker på at "Savnet etter snowboardulykke" står som overskrift på den siden på profilen til Roar Uthaug, så tror jeg ikke det betyr noe. Det er jo overskriften i selve artikkelen om de fem som ble savnet. Har lett selv, men har ikke funnet noe informasjon om hvem som spilte morderen. Ser ut til at det foreløpig er en godt bevart hemmelighet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Morderen hadde vel vært på høyfjellshotellet siden han var der med foreldrene sine som barn. Får man ikke se et bilde av de? Nok OT! Jeg vil vite det. Endret 4. januar 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Ok, Morderen har ihverfall navn..Hvis dere finner no, så nevn det her da. Endret 8. februar 2015 av Raste Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vet ikke om noen har gjort det allerede, men jeg sender hvertfall en mail til dem og spør nå. Poster igjen her når jeg får svar. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vet ikke om noen har gjort det allerede, men jeg sender hvertfall en mail til dem og spør nå. Poster igjen her når jeg får svar. 7642034[/snapback] Har gjort det, gjorde det i dag tidlig... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ok ok, da får du sikkert svar før meg. Keep us updated. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nei heisann, fikk svar allerede jeg. Det må jeg jammen si gikk kjapt. Hei, Han heter Rune Melby og er egentlig en veldig trivelig fyr. Mvh Martin Sundland Fantefilm as Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Oja, har ikke skjekket mailen min siden 14, og fikk den litt over 14... Fikk detta jeg å Hei, Så hyggelig at du likte filmen! Han som spiller morderen heter Rune Melby og er egentlig en veldig hyggelig fyr. Med vennlig hilsen Martin Sundland Fantefilm as Lenke til kommentar
Someone99 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Han som spiller 'Morderen/Fjellmannen' i Fritt Vilt 1 heter Rune Melby. Og i Fritt Vilt 2 er det Robert Follin som spiller 'Morderen/Fjellmannen' Da vet du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå