runevikestad Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei, Jeg ser spesifikt etter tre ting; * Et trådløst PCI kort * Et aksesspunkt * Et antenne/forsterker Aksesspunktet skal stå i andre etasje av et hus, mens PC'n min blir stående i en sokkelleilighet under. Jeg ønsker da selvsagt så klart og sterkt signal som bare mulig, da det er ork å drive å dette ut av nettet alt for ofte. Og siden signalet skal gå gjennom 2-3 rom og ned en etasje, tenkte jeg at en signal forsterket ville være tingen for meg. Ønsker helst og kjøpe hele pakken fra komplett.no, da jeg kan få det noe billigere der. Så, har satt opp hva jeg ville kjøpt så langt under. Men ønsker altså din input og ekspertise til å velge riktig utstyr PCI-Kort: 3Com 11a/b/g Wireless PCI 108 Mbps, WPA2, WMM, Extended Range Aksesspunkt: 3Com OC Wireless 11g Access Point 108 Mbps 802.11g Mbps, WPA, WDS Antenne: SMC Directional Home Antenna 2.4 GHz m/ 1 m kabel, RP-SMA/TNC/MMCX kontakt] Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg ville ikke satset på de boksene der. Råder deg heller til å kjøpe MIMO eller to stk WRT54GL med hyperwrt firmware. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg ville ikke satset på de boksene der.Råder deg heller til å kjøpe MIMO eller to stk WRT54GL med hyperwrt firmware. 7635879[/snapback] eller bare de seks siste ordene der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå