nr1-Lasse Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg ser at coop nå (igjen) kjører en deal hvor du får en Lumatron 37" hd-ready lcd tv til 7995 kr, er det noen som har erfaringer?? Det første jeg tenkte var at dette må være en skikkelig dårlig tv, men når jeg har sett den i butikken så ser den veldig grei ut faktisk. Også har den jo så mange innganger; 2 hdmi, 2 scart, s-video, pc inngang og komponent. Jeg så litt av pirates of the caribbean 2 på dvd på den, og den håndterte den veldig bra, det var ikke mulig å se forskjell ifra andre 37"-40" i ca. samme prisklasse. Jeg så selvsagt god forskjell på en 37" lcd tv til nesten 14000 kr fra panasonic, men det sier jo seg selv. Er dette en grei lcd-tv?? Jeg skal ha den til filmer, og en ps3 når den kommer så da må jeg jo ha en hd ready tv, og 8000 kr er jo veeldig billig da. Jeg har søkt etter lumatron 37" lcd tv på nettet, og har sett at folk på andre forum sier gode ting om den Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Ser også at COOP Obs! kjører Lumatron 32" til kun 4995,- :o Samme specs som 37" varianten. Er dette en greit TV til helt vanlig bruk? Tror jeg skal dra bort på Lade å be om en demo. Produktet: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 4. januar 2007 av jovaa Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg vurderer dette tv selv, endten 32" eller 37". Noen som vet hva målene ca blir i cm på et slikt tv? Litt usikker på om det er plass på mitt tvbord. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 32" ligger vanligvis på ca 90 cm +/-. Avhenger jo av hvor høytalerne er plassert. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Aner ikke.... Legg til 5"? Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Foreldrene mine kjøpte 37"-TVen rett før jul. Med DVD over RGB SCART var bildet ganske bra og over analog kabel-TV (RF inngang), akseptabelt. De er i alle fall fornøyde med den. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Da har jeg vært bortom Coop en tur. 32" ble blåst bort på 1 dag der oppe, så den var de tomme for... 37" hadde derimot, og jeg syntes TV'n så meget bra ut. Både bildemessig og utseende. Side ved side med en Panasonic til 5000,- mer var det fint lite forskjell å spore. Fikk ikke sett på DVD. NB: de solgte 37" til 9990,- der oppe, skulle sette ned på mandag. De hadde derimot denne -> http://www.mirai.eu/Uk/ProductDetails&prod...id=37&cat_id=32 til den nette sum av 4995,-. Og jeg syntes bildet der også var svært bra til den prisklassen. Ulempen er at den er for brei for meg, og har kun en HDMI inngang (løses vel med en switch, men dog) Endret 4. januar 2007 av jovaa Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg kjøpte 32" versjonen i dag her i Bergen. Synes denne er over all forventning til et så billig tv. Jeg er hvertfall kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå