Sharp Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har et Silverstone HTPC kabinett, LC10M, som ser slikt ut på baksiden: Jeg skal kjøpe nytt skjermkort, og har tenkt på et ATI X1950 XT Men vannblokken de selger på Microplex ser slik ut: Link Nipplene der vil stikke opp langt over skjermkortet, og det er det ikke plass til i mitt kabinett. Noen som vet om andre blokker hvor nipplene ikke stikker opp slik? Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Du kan montere vinkelledd på inngangene. Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Du kan montere vinkelledd på inngangene. 7635446[/snapback] Prøvde det på min forrige kjøler, men vinkelleddene stikker opp en del de også så det blir ikke plass. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 En swiftechblokk (eller en annen ikke-heldekkende blokk med gode ribber på RAM) tror jeg kan være en løsning på problemet ditt. Blir det for trangt, kan det monteres vinkler slik at slangene ikke butter mot kabinettveggen. Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Men swiftechblokken gir jo ikke vannkjøling over RAM-brikkene. Dette er noe jeg også ønsker. Ingen andre løsninger? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Så er det store spørsmålet, HVORFOR ønsker du det? Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Hmm....har bare sett for meg at det går fryktelig fort for seg i disse RAM-brikkene, og at det blir ganske varmt? Men er det ikke varme som setter grense for overklokking av RAMen på skjermkortet? Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det skulle holde med kun ribber på ramen...de utvikler ikke så mye varme... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Slik jeg har forstått det, holder det kun med ribber på RAM-en. Har du litt luft i sirkulasjon rundt om der, skal det holde. Ekstremklokkere bruker vel heller ikke heldekkende blokker?! Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 De pleier da ikke akkurat bruke vannkjøling heller da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå