digi Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hei, jeg lurer på om det er fullt forsvarlig å sette pcen min ut? Den bråker fælt og trenger bedre kjøling, så da tenkte jeg at det kunne være ideelt å sette den ute. Noen som har prøvd dette? Jeg tenkte å kamuflere den i en søppelsekk som også beskytter mot vann. Jeg er usikker på hvor mye kulde komponentene tåler, derfor spørr jeg dere på forumet. Pcen består av et chieftec DX-01B-D, abit kt7-raid, AMD Athlon 900mhz, geeforce 2 mx200, 512 sdram, Seagate Barracuda 30gig, 2* 80gb Western Digital 2mb cache i raid 0, 3Com Etherlink XL 10/100Mbit. Samt en 80mm kabinett vifte. Denne skal være en web/ftp server. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg hadde vel vært litt redd for fuktighet i form av kondens. K Lenke til kommentar
sonne Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 ok, jeg har ikke mye peling på dette. alt jeg vet var at da mamma flytta fryseren ute sist vinter. gikk det til ******* med den.......... vet ikke hvordan det vil funke med datamaskin. ps. frysern lukta død Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Dette med fryzer, de trenger en min. temp. for å funke :-> Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Nøyaktig samme spm er tatt opp tidligere i forumet: http://forum.amobil.no/viewtopic.php?topic...=56922&forum=25 I den tråden står det mye om kondens, friksjon på bevegelige deler, temperatursvingninger, kabel-lengder, tilgang til CD-rom osv. Mao et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå