Gå til innhold

Den perfekte multimediamaskinen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal det brukes til videoredigering, så ville jeg ha kjøpt en 2.0ghz p-4 512 DDR 80gig HD ATI Radeon 8500 (skal visst være bra til VID-reg.. (vivo) .. det er min anbefaling... vent på flere, sikkert flere folk som veit mere enn meg =) hehe

Housey

Lenke til kommentar

til video redigering : det viktikste er vell ikke cpu hastiget, men ett bra capture kort,raske store scsi disker, firewire,512mb minne og oppover, av programmer så å jeg anbefale Adobe premier

Surround : ett kort som støtter 512 , ikke kjøp noen pc høyttalere heller legg i litt penger til ett ordentlig surround anlegg(harman kardon f.eks) ordentlige kabler er ett must.

hvis du skal ha dvd brenner må du kjøpe en DVD+RW.

det nesten sikkert att det er dette format som kommer til slå an.Da kan du brenne DVD-er som du kan spille av fra alle dagens DVD spillere,hvis de leser brente DVD-er da med andre ord.

angående prosjektor : skal du bare bruke til enkle presentasjoner kan du kjøpe deg en billig en til ca.10000,- ,men hvis du skal ha en du kan leke deg med hjemme til filmer og tjo&hei må du nok opp i en litt høyere prisklasse, jeg har ikke noe særlig greie på hvem som er best idag(det er over ett år siden jeg kjøpte min phillips proscreen 4600 brukt)

, men det beste er vell å få en demost. av forskjellige prosje. hos forhandlere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...