Variabel Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Altså. Jeg har planer om å kanskje gå til innkjøp av et Sapphire Radeon X1950PRO 256MB GDDR3, PCI-Express, HDCP, 2xDVI-I, Lite-Retail og lurer på følgende: 1. Kortet har ATI CrossFire-teknologi, betyr det at det støtter SLI? 2. Jeg vurderte også å kjøpe dette GeForce 7950GT-kortet, men det er snakk om så mye mer penger enn jeg egentlig har råd til å bruke på skjermkort. Dessuten ser det jo ut til at Sapphire-kortet har mer Kjerneklokkehastighet og like mye Memory Clock Speed osv. Noen meninger til kanskje lignende kort i samme prisklasse som er et bedre valg? Endret 3. januar 2007 av Variabel Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) 1. Det betyr at det støtter Crossfire, ATis svar på SLI, du trenger et hovedkort som støtter Crossfire da. 2. 7950GT yter bedre men er dyrere ja, du finner nok ingen kort med tilsvarende ytelse i den prisklassen som X1950Pro ligger i Endret 3. januar 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Aha, tusen takk. Jeg har dette hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313874 Vil det støtte Crossfire? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Nope, beklager men det gjør det nok ikke. Det kan sikkert være mulig med div. fiksa bios'er og modda drivere men det skal ikke jeg legge meg ut i. Lenke til kommentar
bruvoktar Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 det hovedkortet der støtter SLI. ikke crossfire. for å få crossfire-støttet hovedkort anbefaler jeg deg å kjøpe nytt hovedkort Lenke til kommentar
Niern Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Altså. Jeg har planer om å kanskje gå til innkjøp av et Sapphire Radeon X1950PRO 256MB GDDR3, PCI-Express, HDCP, 2xDVI-I, Lite-Retail Har også tenkt å kjøpe samme kortet. Ytelsen på det kortet er av sjelden vare når det gjelder så billig pris :!: Har sjekket tester av det kortet, og det sto at det skulle yte knall bra for den prisen. Si ifra vis du du bestiller det Endret 6. januar 2007 av Niern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå