Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nå satt sammen et script til quizbot nå og vil starte og sponse ut bot'r, men er vet ikke hvordan jeg skal gjøre det uten at det bare blir mange clones...og da etterhvert bli G-Lined :(

har prøvd å loade samme scriptet flere ganger med forskjellige navn, men problemet er da at når jeg går i options og velger channel...eller bare endrer det i .mrc fila så blir begge endra til den channen :S

Noen som kan hjelpe meg med å fikse sånn at jeg kan legge inn at den funker på flere channs med samme clonen(må jo vel ha en clone uansett?)...og at hvis jeg starter den i den ene channen så skal den ikke starte i den andre også!

Jeg har lasta ned winbot, og det funker veldig bra bare jeg hadde fått loada mrc fila inn der...

Har prøvd å gjøre om .mrc fila til .wbs fil som vi må gjøre for at programmet skal godkjenne det, men det funker ikke allikevel :(

Regner også med at hvis jeg får loada den i winbot så kommer den bare til å funke i en chann, så da må du helst kunne hjelpe meg med å få fiksa det også :)

Jeg har hørt at det kan gå ann med eggdrops, men det koster peng for shells så da utelukker jeg det!

samme med windrop!

En annen ting som kanskje hadde vært enklest er vel hvis jeg bare kunne brukt den ene clonen og idla alle channelene der som jeg kan sponse til, men da er det jo at den bare funker på den ene channen igjen B)

Takker på forhånd for svar ;)

Sikkert et par skrivefeil her også, men forhåpentligvis skjønner du hva jeg mente :cool:

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...