Gå til innhold

Hva gleder dere mest til i 2007?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer GTA 4 til å bli utgitt på pc samtidig som på konsoll?

8631925[/snapback]

Tviler :(

Så sykt dumt at vi må vente 1års-tid på en PC-utgave av GTA spillene..

De første kom jo til PC med engang :D

Var tider det..

Ser også at Lucas Arts, som har blitt hva det er idag, på grunn av nettopp PC..

Dropper sitt nye Idiana Jones og Star Wars spill til PC :thumbdown:

Hva fader skjer med verden? PC er jo den "spill-konsollen" som har, alltid har hatt, og alt kommer til å ha størst potensial, kapasitet og muligheter..

En PC vil alltid kunne ha bedre hardware enn spill-konsoller, om det så måtte være en PlayStation 3, Xbox 360 eller noe annet.. PC har fordelen av at den oppdateres hele tiden, kommer nytt og kraftigere hardware hele tiden.. Samt vi har en massive fordel via mus- og tastatur.. Som er en grunn til at jeg selv aldri kjøper en konsoll, FPS spill på en GamePad.. No way :roll:

PC har jo også desidert best støtte for redigering av spill-filer, modifiseringer, oppdateringer osv..

At mange så kalte "Next-Gen" spill ikke kommer til PC.. Hvert fall i første omgang er jo helt hårreisende.. Hva med meg som har brukt 16'000kroner (kunne jo skaffet meg en Xbox 360 m/tilbehør, PlayStation 3 m/tilbehør og en Nintendo Wii m/tilbehør for under den prisen) på en Gaming-PC, for å kunne nyte den beste spill-opplevelsen, nettopp på PC-en.. Ha mulighet å kjøre spillene på max, DirectX10 får å få den absolutt beste spill følelsen og opplevelsen som er mulig.. Også droppes alle spill til PC :nei:

Hvis spillene er "Nex-Gen", burde de ikke da komme til PC med DirectX10 optimalisert grafikk? Blir vell ikke stort mer "Nex-Gen" enn det :thumbup:

PlayStation 3, Xbox 360 eller Wii har jo ikke hardware som er kraftig nok til å i det hele tatt være verdig å utfordre de mulighetene en PC har.. Samt det er null DirectX10 i en konsoll..

Nei, detta blir bare for dumt :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...