Gå til innhold

Hva gleder dere mest til i 2007?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg gleder meg ytterst til:

1. CRYSIS!! :love::love:

2. C&C 3 :love:

3. Star World!! :):love:

4. Warhammer online :D

5. supreme commander :)

men det med LOTR gleder jeg meg da litt men etter jeg leste at man ikke kunne gå opp i lvl og at det var veldig annerledes enn WoW og for eksempel at man bare måtte gjøre oppdrag.. :no:

Lenke til kommentar

Age of Conan

Super Smash Bros Brawl

Super Paper Mario

Super Mario Galaxy

Pirates, Vikings and knights Source (nyere versioner med 6 classes)

Natural-Selection Source

Half-Life 2 episode 2 (+Team Fortress 2 og Portals)

+++

(ikke i noen rekkefølge)

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Kjedelig når folk bare skriver en liten liste og poster. Kan ikke folk begynne å skrive hvorfor de gleder seg og skrive litt om spillet?

Jeg kan begynne med hva jeg gleder meg til:

Grand Theft Auto IV - Trenger ingen presentasjon. Rockstar står igjen for utviklingen, og de svikter sjeldent. De har beholdt det meste av mannskapet fra GTA III, GTA VC og GTA SA, og de har sagt at GTA 4 vil bli revolusjonerende. Spillet tar denne gangen plass i Liberty City (som i GTA III), med stor inspirasjon fra NYC. Vi ser ut til å spille en øst-europeer som drar til LC for å hjelpe sin fetter i nød. Release: 19 oktober.

Mass Effect - Fra utviklerne bak KOTOR-spillene, som er to meget gode rollespill. Mass Effect tar sted i fremtiden, og spillet vil gi deg "endeløse" muligheter. Stor spillverden, super grafikk, og sannsynligvis enestående gameplay vil gjøre dette til et "must".

Lenke til kommentar

Age of Conan: Combatsystemet ser lovende ut, og alt jeg har sett til nå ser helt konge ut.

Super Smash Bros Brawl: Du slenger figurer fra de kuleste spillseriene oppi en gryte, og koker det sammen med wii kontrolleren. Du får det kuleste wii spillet noen sinne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...