Bjonski Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Gleder meg til Age of Conan.. Lenke til kommentar
Defender001 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg må si jeg gleder meg ytterst til: 1. CRYSIS!! 2. C&C 3 3. Star World!! 4. Warhammer online 5. supreme commander men det med LOTR gleder jeg meg da litt men etter jeg leste at man ikke kunne gå opp i lvl og at det var veldig annerledes enn WoW og for eksempel at man bare måtte gjøre oppdrag.. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 kansje ha 6 for først gang Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Age of Conan Super Smash Bros Brawl Super Paper Mario Super Mario Galaxy Pirates, Vikings and knights Source (nyere versioner med 6 classes) Natural-Selection Source Half-Life 2 episode 2 (+Team Fortress 2 og Portals) +++ (ikke i noen rekkefølge) Endret 14. mai 2007 av PantZman Lenke til kommentar
S.Hafsmo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 I følgende rekkefølge: GTA IV Crysis Alan wake Age of Conan har sikkert glemt noe, men det er de viktigste. Lenke til kommentar
Nekroh Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Age Of Conan Assassins Creed Og kanskje Crysis. Også gleder jeg meg til LOTRO som havner i posten i morgen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Crysis og Age of Conan er to spill som jeg ser fram til. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Blir vel som mange andre har sagt her: Crysis. Det ser jo sykt ut Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det begynner på H og slutter på alo 3 (løsning i spoiler) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Halo 3, for de som trengte den Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Medal of Honor: Airborn ser jo kuult ut Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 gleder meg mest til crysis i 4 sep.. ellers gledet eg meg også noko jæveligt til spore, men det viser seg å komme i 08/09.. hyggelig.. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Assassin's Creed, Crysis og GTA 4 Must spill! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 1. Half Life 2: Episode 2 2. Metroid Prime 3: Corruption 3. Super Mario Galaxy 4. Crysis 5. Super Paper Mario Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 men det med LOTR gleder jeg meg da litt men etter jeg leste at man ikke kunne gå opp i lvl 7758374[/snapback] Hvis du mener LOTRO, så kan man gå opp level Er level 31 selv Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kjedelig når folk bare skriver en liten liste og poster. Kan ikke folk begynne å skrive hvorfor de gleder seg og skrive litt om spillet? Jeg kan begynne med hva jeg gleder meg til: Grand Theft Auto IV - Trenger ingen presentasjon. Rockstar står igjen for utviklingen, og de svikter sjeldent. De har beholdt det meste av mannskapet fra GTA III, GTA VC og GTA SA, og de har sagt at GTA 4 vil bli revolusjonerende. Spillet tar denne gangen plass i Liberty City (som i GTA III), med stor inspirasjon fra NYC. Vi ser ut til å spille en øst-europeer som drar til LC for å hjelpe sin fetter i nød. Release: 19 oktober. Mass Effect - Fra utviklerne bak KOTOR-spillene, som er to meget gode rollespill. Mass Effect tar sted i fremtiden, og spillet vil gi deg "endeløse" muligheter. Stor spillverden, super grafikk, og sannsynligvis enestående gameplay vil gjøre dette til et "must". Lenke til kommentar
Jalla12345 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Crysis og Age of Conan kanskje Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Age of Conan: Combatsystemet ser lovende ut, og alt jeg har sett til nå ser helt konge ut. Super Smash Bros Brawl: Du slenger figurer fra de kuleste spillseriene oppi en gryte, og koker det sammen med wii kontrolleren. Du får det kuleste wii spillet noen sinne! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Noe sier meg at Crysis kommer til og selge ganske godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå