Intoxikeyn Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Litt off topic men, er det online spill? Høres ut som StarCraft fra Blizzard men det er det vel ikke? 7639343[/snapback] Det er et MMORPG fra Cheyenne Mountain http://www.stargateworlds.com/ 7639378[/snapback] Ser bra ut Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 - Assassins Creed - Grand Theft Auto IV - Command & Conquer: Tiberium Wars - Supreme Commander - World of Warcraft: The Burning Crusade - S.T.A.L.K.E.R - Alan Wake (Om det kommer ...) - Crysis - Splinter Cell 5 - Rainbow Six: Ukjent Tittel Er de jeg kommer på i farta hvertfall, joda 07 blir et fint år Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 12346579 .... Dette blir ein rein telletråd så lenge svara ikkje begrunnast. Det er ein lik tråd i konsoll-delen. Vi kan vel ikkje vere noko dårlegare enn dei så eg foreslår av bruker reglane i den tråden her og: Regler for denne tråden: 1. Man skal begrunne sitt valg, helst med mer enn en setning. 2. Det er fullt lov å kommentere innlegg, men holdt dere på et saklig nivå. 3. Ingen off-topic, krangling om hvilken konsoll som er best ol. Dersom dere greier å holde reglene vil tråden bestå. Innlegg som bryter med følgende regler vil bli moderert. Grunnen til at disse reglene blir satt er at tråden ellers vil utvikle seg til en ren telletråd. I det ligger det at brukerene bare ramser opp spilltitlene uten noe annet i innlegget. Prøv også å tenke dere litt om før dere poster innlegget. Hvor interessant er det f. eks. å lese en liste med spilltitler? Ikke særlig spennende nei. En god begrunnelse er derimot langt mer interessant. Vennlig hilsen, Orresnei Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Slipp Jimmy Fri :D:D:D 7635315[/snapback] jajajajj! Den filmen kommer til å bli så kongge! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Gleder meg først og fremst enormt til GTA:IV. Har store forventninger til dette og tviler på at Rockstar skuffer oss. Har vært en ivrig fan av serien siden jeg spilte GTA for første gang (eller kanskje det var London). Etter det følger Spore. Vet ikke helt hvorfor, men det spillet virker utrolig fascinerende. Men Wright har jo et enormt bra konsept å jobbe med. Har ikke helt bestemt om jeg skal kjøpe Xbox 360 eller PS3, men sannsynligvis blir det den, med tanke på prisen til PS3. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Gleder meg først og fremst enormt til GTA:IV. Har store forventninger til dette og tviler på at Rockstar skuffer oss. Har vært en ivrig fan av serien siden jeg spilte GTA for første gang (eller kanskje det var London). Etter det følger Spore. Vet ikke helt hvorfor, men det spillet virker utrolig fascinerende. Men Wright har jo et enormt bra konsept å jobbe med. Har ikke helt bestemt om jeg skal kjøpe Xbox 360 eller PS3, men sannsynligvis blir det den, med tanke på prisen til PS3. 7644646[/snapback] Ja! Spore.. glemte jeg helt! Det er et så sykt genialt spill at det er nesten forferdelig! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Med begrunnelse så er Warhammer Online spillet jeg ser frem til fordi det er et PvP fokusert høybudsjetts MMORPG. I tillegg er det laget av PvP kongen Mythic som laget Dark Age of Camelot. En underholdene forklaring om hva warhammer handler om: Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Zappy: "Immersion is playing half-life, and not realizing the house is burning down!" Morsom fyr Spillet ser lovende ut ja, ihvertfall for meg. Han nevner bla. at det er viktig at skill er en stor del av spillet. Jo mer skill, jo bedre. Lover bra for meg som digger pvp. Spill jeg ser frem til er GTA 4, Spore, HL2: Episode 2, og de fleste som er nevnt her. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 gleder meg egentlig ikke til noen spill i år. Rainbow six serien er ødelagt Ghost Recon serien er ødelagt ingen RPG spill jeg vet om som jeg gleder meg til snuser litt på Conan, men vil ikke si jeg gleder meg til den da jeg ikke har likt noen mmog, men håper da at den er såpass anderledes fra wow at jeg liker det. STALKER hadde jeg gledet meg til om det kom for 4 år siden da det skulle. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Gleder meg vel mest til Clive Barke's Jericho. Skrekkspill så det holder, etter trailer å dømme. Ettersom jeg digget Undying, regner jeg med at dette blir en fin opplevelse. Skummelt er gøy. Prøv også nosferatu, som begynner å bli noen år gammelt nå Lenke til kommentar
DerNoOb Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 BROTHERS IN ARMS: HELL'S HIGHWAY Det ser driit fett ut med smooth grafikk Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 #1 Age of Conan. Dette er ett spill jeg har sett frem til nå i over ett år. Og jo mer jeg leser, ser og hører om det jo mer spent blir jeg. Og nå som open beta snart nærmer seg så blir det nok dette jeg kommer til å spille mest nå dette året. Grunnen til att jeg gleder meg over det, er att det er ett orginalt spill, med mange nyskapendes ting i det. #2 Spore. Også ett ekstremt orginalt spill. Som virker helt fjernt sånn egentlig.. Er nesten sånn att man skulle ønske dette var en form for MMO det også. Med perma-death, hvor man sprenger andre verdener.. Mowhaha.. Men det er det jo ikke.. Uansett, det ser sykt bra ut. #3 Crysis. Det spillet ser jo unektelig bra ut da! Nå som jeg har ny PC, så blir det vell dette spille den skal få slite mest med. Sammen med Age of Conan. Dette spillet lyser det også mye orginalitet av. Det ser man jo på game-play videoene. Trur jeg leter etter noe nytt, derfor vil jeg "dukke" opp på det jeg syns er de spillene i år som ser ut til å bli mest orginale i sin sjanger. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 I ingen spesiell rekkefølge. Assassin's Creed ^^ Ser frem til dette spillet da jeg liker spill ala thief/SC (aka sneaky sneaky) og Prince of Persia (akrobatisk "utfordrende") og vil tro at når de blander elementer fra disse så kan vi få noe som vil bli en god porsjon snikmordergymnastikk Har sett flere videoer fra Assassin's Creed, og friheten de viser til/lover oss virker uhyre spennende, samt dette med at folk reagerer på din oppførsel kan jo øke spenningen. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Assassin's creed Crysis( VELDIG) og Alan wake (svært mye) De andre er bare slik bob bob Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det eneste jeg tenker på for tiden er Spore <3 KOmmer i Februar tror jeg?? Noen som vet? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Det eneste jeg tenker på for tiden er Spore <3 KOmmer i Februar tror jeg?? Noen som vet? 7664746[/snapback] Februar nei, kommer i kvartal fire, altsa i slutten av 2007 tror jeg Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Gleder meg til Age of Conan og Spore.. Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Edit: Glemm de Endret 7. januar 2007 av NikkoDee Lenke til kommentar
Regone Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Det eneste spillet jeg egentlig ser fram til er Armed Assault. Jeg har alltid vært fan av OFP og elsker det! Jeg liker FPS spill, så det er jo en av grunnene. Jeg syns OFP var helt unikt så gleder meg sykt til ArmA Edit: Som de fleste sier, tror jeg det blir sluppet i Februar! Endret 8. januar 2007 av Regone Lenke til kommentar
koronag Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Silent Hunter 4. Bedre grafikk, bedre interface(?), og spesial missions(recon, transportere og landsette special ops, osv) i tillegg til dynamisk kampanje. = gull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå