Asaf_p Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei Hva slags brenner må jeg ha for å brenne ut xbox 360 spill? Har en NEC 3500 nå. Hva slags plater må til? Link? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hva skal du med backup av 360 spill? Ikke for å spille spill du ikke har kjøpt selv vel? Isåfall fortjener du smekk på hånden... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 HW her er skikkelig kjipe når man snakker om noe som kan ligne på piratkopiering så jeg kan ikke poste noen ordentlig linker (ikke at jeg har noen heller, for jeg er n00b^^) men jeg kan i det minste gi deg en link til et forum som er litt mer åpne når det gjelder piratkopiering så kansje du kan spørre der... http://www.dohgames.com/bb2/ PS. finnes sikkert bedre sider, men igjen, jeg er n00b... Lenke til kommentar
freke Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvorfor kalle det backup? Man tar ikke backup av spill. Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Backup av mine egne Lenke til kommentar
freke Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ja jeg kjøper den naturligvis hehe Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 tar backup av spilla mine jo, for å slippe å skrape de opp osv, + at de holder seg bedre i verdi Lenke til kommentar
X672 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Er jo ingen dum ide å ta backup av sine egene spel ettersom fleier her på forumet har opplevd at X360 har skrapt opp spelet. Har skjedd meg og men da greide eg å kvelva xboxen mens dvd'en spant rundt Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Greit nok at de fleste her på forumet nekter å tro at folk faktisk tar backup av egne spill til X360, men dere trenger da for faen ikke slenge det opp i trynet på envær som spør om det? ____ Verbatim DualLayer DVD+R plater må til =) Brenneren funker helt fint, har samme selv. Lenke til kommentar
freke Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Pell dere på et warez forum da vettu. Flere "backupere" der. In ya face hehe Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Faen da. Greit nok. Mange som flasher Xboxen gjør det for å spille spill de laster ned fra nettet. MEN FOR FAEN! ALLE GJØR IKKE DET! Faens idioter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå