papirvann Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg skal bestille en iPod nano fra apple og kan få gravert hva jeg vil på baksiden av den, men det er maks 46 tegn fordelt på 2 linjer. vet dere om noe bra slagord, vits eller lignende som jeg kan ha bakpå den? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Kan du ikke ha navnet ditt da? Ellers så har det faktisk vært oppe en tråd om dette før, kanskje du kan finne gode forslag der? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...+gravere+++ipod (eller så kan folk komme med flere forslag her som er bedre enn mitt ) Endret 3. januar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har navnet mitt, samt 'sed s/love/BSD/g' bakpå nanoen min. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 På min står det EDB FTL, fikk den av broderen. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kan du få det gravert opp ned? I så fall du ta "YOU'RE DOING IT WRONG!" eller noe sånt. Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kan du få det gravert opp ned? I så fall du ta "YOU'RE DOING IT WRONG!" eller noe sånt. 7640504[/snapback] Uhm hvis du vil see det som er inngravert, så trenger du bare å snu hele Ipoden opp ned men : Nobdoy is perfect, I'm Nobody! Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 "120GB" Så kan du lure alle kompisene dine Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 "Nask og fin etter et par glass brennevin" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 så en genial en på Yo Mama idag: Morra di har hatt flere rappere inne i seg enn det en iPod har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå