Gjest Jente16lurer Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei. Jeg lurer rett og slett på om vagina blir varig større (videre) om jeg har sex med en svært velutstyrt person (veldig tykk penis), eller bruker en "xxl" vibrator. Er det i så fall noe jeg kan gjøre for å motvirke dette? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Trene musklene dine. Lær deg å f.eks holde igjen ting der inne, tren med en agurk/vibrator eller lignende. Vagina er tøyelig, men du skal jaggu holde på lenge før den blir noe videre "større" Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har hørt rykter om at asiatiske jenter har utrolig bra kontroll på skjedemuslkene (m/trening da selvfølgelig). Jeg hørte snakk om at jenter tjente penger før i tiden ved å vise frem kunster som f.eks å skyte ut ett og ett egg, kappe opp bananer, o.l. Det høres veldig sykt ut, men det er jo bare en muskel, og som med de fleste muskler kan vi lære og kontrollere disse ekstremt godt. (og utvikle de). Ta f.eks de som har fått amputert begge armene og sitter og skriver med føttene. De kan bruke beine omtrent like godt som vi bruker armer, kanskje bedre... Foresten så hørte jeg noe med en sammenheng mellom at asiatiske menn er "dårlig" utstyrt og utvilkingen av denne "kroppskunsten". Trente skjedemuskler vil gi menn en utrolig god følelse. Kanskje det er derfor norske menn tar med thai jenter til Norge? -Jeg synes ikke noe særlig om dette selv - gamle gubber... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hold dere til trådstarters spørsmål, og fortrinnsvis på en noenlunde seriøs måte. Et par poster er slettet. Geir Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Mange kvinner opplever vel at den blir videre etter at de har født barn, og at det kan være vanskelig å trene seg helt "trang" igjen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Åpnes igjen etter opprydding. Hold svarene seriøse er dere snille. Geir Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du kan få ganske god kontroll på alt der nede ved å stå på fire og rett og slett stramme underlivet. Slapp godt av, og stram. Pass på at det ikke er rompeballene du strammer, men skjeden osv osv(jeg hater de ordene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå