Jake_Follow Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jaok, denne ble for intern steng den! Endret 3. januar 2007 av Jake_Follow Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Is this supose to be funny? Endret 3. januar 2007 av DNA Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Can't locate teh funny.. *sukk* dette bekrefter vel bare alles teori. Første MMO med folk som poster på forum om hvor tragisk det er.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Beklager, men dette var like morro som det er å se på maling tørker. Enda en "WoW BAD!" tråd som jeg begynner å bli litt lei av. Joda, WoW avhengighet er et lite problem, men problemet er de som spiller det og ikke spillet i seg selv. Så i min hjerne lyste følgende blåskjerm: Error: Can't open the file c:\humor\laugh.exe. File might have been moved or deleted, or is corrupt in some other way. Pleas re-innstall the file and try again. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Syntes dette var imponerende jeg Fyren må ha brukt lang tid på dette Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Syntes dette var imponerende jeg Fyren må ha brukt lang tid på dette 7635287[/snapback] Fremdeles, can't locate funny.exe... Det nytter ikke om jeg bruker 8 timer på å lage noe, det blir ikke mer morsomt av den grunnen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Beklager, men dette var like morro som det er å se på maling tørker. Enda en "WoW BAD!" tråd som jeg begynner å bli litt lei av. Joda, WoW avhengighet er et lite problem, men problemet er de som spiller det og ikke spillet i seg selv. Så i min hjerne lyste følgende blåskjerm: Error: Can't open the file c:\humor\laugh.exe. File might have been moved or deleted, or is corrupt in some other way. Pleas re-innstall the file and try again. 7635204[/snapback] Correction: De som blir avhengige. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jaok, denne ble for intern steng den! 7634812[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg