tfw Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 noen som vet o met guitar tablatur program jeg kan laste ned. slikt tablatur med alle grepene som finnes. hvertfall de fleste- til gitar.. takker Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 noen som vet o met guitar tablatur program jeg kan laste ned. slikt tablatur med alle grepene som finnes. hvertfall de fleste- til gitar.. takker 7634756[/snapback] Gratis eller vil du betale for det?? Lenke til kommentar
tfw Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Det skal være gratis ja Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Guitar Pro! Dødsbra program www.guitar-pro.com Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Guitar Pro! Dødsbra program www.guitar-pro.com 7635492[/snapback] Ikke gratis!! Men gratis tablatur program er vanskelig og finne siden de pleier og være ganske avanserte... Endret 3. januar 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Badering Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 PowerTab er freeware. Har ikke prøvd det, men det ligner ganske mye på Guitar Pro ser det ut som. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 PowerTab er freeware. Har ikke prøvd det, men det ligner ganske mye på Guitar Pro ser det ut som. 7635706[/snapback] Se der ja.. Flott badering! De så nå greit ut det.. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 bruker de fra før. men det er ikke tablatur for grep Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 bruker de fra før. men det er ikke tablatur for grep 7636081[/snapback] Men det kan du finne på internett.. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 hva bruker jeg formutet for da? ikke for å få svar at "det kan du finne på internet". teit svar da Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Denne siden fungerer jo utmerket. Hvis du skal bruke den på laptop uten internett kan du jo bare lagre alle sidene elns. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg bruker tuxguitar. Bruker det selv på linux, men regner med du får det til windows også. Den viser både tabulatur og vanlige noter, og den viser fretboard og piano Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) hva bruker jeg formutet for da? ikke for å få svar at "det kan du finne på internet". teit svar da 7638912[/snapback] Det er noe som heter søke mine venn Du er vel ikke helt handlingslammet så vi må finne fram alle småsakene for deg?? Denne funker greit... EDIT: Det heter forumet, ikke formutet.... Endret 4. januar 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå