tarQue Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Har nettop kjøpt en Lacie 320GB Hard drive Extreme og prøver å få den opp på maskinen. Har koblet den til via usb 1.1 og usb 2.0. Men det kommer ikke opp som en disk i Min Datamaskin. Det står at harddisken er driver fri for både windows xp og mac os x 10.4(jeg har windows xp sp 2) Har også prøvd firewire men får samme resultat. Hvordan kan jeg få den opp som en disk i min datamaskin. Maskinen registrerer at den er der men vil ikke bli brukt som en disk. Endret 7. januar 2007 av mathiasid Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har du sjekket om den vises i Diskbehandling? http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
tarQue Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 ja, der kommer den opp Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Da må du se hva som står der. Legg gjerne ut et slikt bilde. Lenke til kommentar
tarQue Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 nvm, fikk det til. Måtte formatere til windows filsystem. Men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå