00fredrik00 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 I en mappe ligger det to filer som jeg skulle ha sletta, men det funker ikke. Det kommer en feilmeldig hvor det står at den brukes av en annen person, eller et annet program Der for prøvde jeg å slette fila fra dos, men det funka heller ikke. Fila var ikke der. Er det noen måte å få fjerna disse to filene på? På forhånd takk Fredrik Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Håper du finner ut av det, jeg har slitt med samme problemet i nesten ett år... :sad: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Start PCen med WinXP boot disk. Da er det garantert mulig å slette de :smile:. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Har du innstallert denne filen og så reinnstalert Win XP/NT? Hvis dette er tilfellet så kan det tenkes at du ikke har brukerrettigheter pga. forandring av bruker. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hadde problemet selv i går. Det hjalp ikke å slette hverken i utforsker eller i "DOS". Jeg prøvde alt mulig. Det som hjalp, var utrolig nok å starte paint shop pro. Derfra klikket jeg på åpneknappen, browset meg fram til fila som ikke ville la seg slette, høyreklikket på den og valgte slett. DA endelig la den seg i papirkorga. Om det var fremgangsmåten som gjorde det eller om jeg plutselig fikk tilgang, vet jeg ikke. Men nå er fila hvertfall historie Har du ikke paint shop, prøv gjennom åpne-dialogen til et annet program du har på disken. Gjett hvem som var snar å tømme papirkorga da Sveinl. _________________ Mine hardwarespesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-11-24 18:48 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jøss... dere har virkelig ikke brukt mye tid på å søke igjenom forumet etter løsningen på problemet deres! Er jo sikkert 40-50 tråder med tilsvarende spørsmål. 80% sikker på at dette vil løse problemet deres: http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841 Edit: det er ca. 60 tråder med url-en overfor _________________ @#hw.no@undernet [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-11-24 19:00 ] Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 start maskinen i safe mode med command vinduet, så veøger du administrator pålogging og går inn og sletter filen via command ruten, det virket da jeg hadde den feilen. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hadde samme problemet som deg. Jeg brukte Wipe Info som følger med Norton Systemworks (Norton Utilities). Det finnes sikkert lignende programmer fra andre også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå