Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utstyr og gjennomføring av intimbarbering

Gjest G18

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå er jeg drittlei av å ha hår rundt penis, på penis og på ballene. Det er på tide å få vekk alt sammen. Jeg gjorde det før, når jeg hadde kjæreste, men nå er det flere år siden, og jeg trenger litt tips. Det jeg lurer på er;

-Hva slags barberhøvel og skum er å anbefale?

-Hvordan går man fram for å få best resultat?

-Hvordan barberer man egentlig ballene best mulig?

-Hvor burde jeg kjøpe utstyret som skal brukes?

-Hva slags krem o.l burde jeg smøre på etter barbering?

På forhånd mange takk for alle svar. I morgen har jeg god mulighet til å stikke innom butikken, den lokale Rema 1000, og der ville jeg tro jeg i allefall kan få tak i høvel og skum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har mye hår, så klipp vekk mesteparten først med saks.

Når det er ganske kort, bruker du høvelen. Hvordan høvel du bruker er vel samma egentlig. Prøv Mach 3 med eller uten turbo.

Vær forsiktig under ballene, lett å få vondt der. Jeg har også barbert vekk alt. Er raka over og under ballene og over og rundt penis.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Noen opplever kløe og stikking når hårene begynner å vokse igjen, men for 95% vil dette forsvinne med 2, 3 gang.

For all del, vær obs. på at det er lett å kutte seg hvis du ikke konsentrerer deg. Det er sikkert bare meg, men jeg klarer alltid å kutte meg på haken når jeg halvsover. (Ikke noe merker, bare en liten dråpe)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Man barberer ikke utstyret mens man halvsover!

7636306[/snapback]

Så sant så sant.

jeg må huske å skrive en huskelapp på den. :)

7636362[/snapback]

At barberblader+intime kroppsdelar ikkje høyrer saman når du halvsøv bør egentleg være ein selvfølge.

Lenke til kommentar
-Hva slags barberhøvel og skum er å anbefale?

7634460[/snapback]

Bruk samme type skum/gel som du bruker i ansiktet. Samme med høvel. Mach3 fungerer optimalt, men bruk en egen høvel, som du aldri bør la bli nevneverdig sløv.

-Hvordan går man fram for å få best resultat?

7634460[/snapback]

Ikke barber mot hårene før huden har blitt godt vant (helst ikke da heller). Bare ta deg god tid i dusjen, gå over flere ganger etc.

-Hvordan barberer man egentlig ballene best mulig?

7634460[/snapback]

Du bør vel helst ikke ha så fryktelig slapp pung akkurat da. Men ta med hårene, gå over flere ganger. Bruk hendene. :p

-Hvor burde jeg kjøpe utstyret som skal brukes?

7634460[/snapback]

Der du kjøper alt annet av dagligvarer.

-Hva slags krem o.l burde jeg smøre på etter barbering?

7634460[/snapback]

Du trenger ikke krem, men noen anbefaler vibratorrens (fås kjøpt på kondomeriet o.l) som smøres på for å unngå røde prikker.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Angående barbering av pungen. Gå inn i dusjen, ta kaldt vann på pungen så den trekker seg inn å blir nesten rund som en ball - kjør i vei.

Resten er vel godt fortalt lenger opp.

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Takker for overraskende god respons. Skal sjekke ut linken på tragisk og følge tipsene deres. Kommer tilbake når jeg har fått "jobben" gjort for å si hvordan det gikk. Gleder meg til å bli glattbarbert igjen. Hår er no drit nedentil, uansett hvordan man vrir og vrenger på det.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...