JokerHaulan Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei lurer på å kjøpe meg nytt anlegg.. men trenger hjelp. skal brukes til å se film og høre musikk for det meste... har dvd spiller som er ganske bra så trenger ikke det.. pris: maks 5000 eller no Takker for hjelp på forhånd Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Da er det vel stereo du skal ha da. jeg vil anbefale Tannoy Fusion 1 og CAMBRIDGE 540A v2 Endret 3. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 ok... men hva med Dynavoice F6 høytalerne... noen som vet om de er så bra som folk sier? noen forslag til forsterker til ca 2000? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg har hørt mye bra om Dynavoice F6. Så tror ikke det er noe dumt kjøpt. Jeg ville gått for Dynavoice F6 og den forsterkeren jeg linket til. Ikke noe mindre enn den. Da vill du ikke få alt ut av F6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå