EnglishAudio Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg skal få, ja du leste riktig, FÅ hybel vis jeg tar meg sammen på skolen. Faen ass, har jo ikke no annet valg enn å prøve Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Gratulerer din bortskjemte unge! Jeg får 50k hvis jeg ikke røyker/snuser/dop generelt til når jeg er 18 år. Men ingen hybel Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 hmm, jeg fikk lappen vis jeg ikke snuste\røykte\drakk\ dop so on fram til jeg var 18, og lappen fkkk jeg da, og en bil ganske billig.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 hmm, jeg fikk lappen vis jeg ikke snuste\røykte\drakk\ dop so on fram til jeg var 18, og lappen fkkk jeg da, og en bil ganske billig.. 7634475[/snapback] Får nesten lyst til å ringe foreldrene dine og be dem heller sende penger til fattige barn/røde kors elns. Virker som at de har nok penger til å bruke på ting til sønnen som egentlig skal klare å tjene pengene selv. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Vel.. Nå er vi faktisk 4 barn i denne familien Og røde kors og sånt for sin del av kaka de og Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Du får prøve så godt du kan da Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 jo takk, har jo ikke no annet valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå