Ohny Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei er det noen her som vet hvor man kan skaffe hel draktsett? Par år siden sponset Coop sånn hel draktsett til hele laget til Norway cup. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Google har svar Norsk Ballsport for eksempel. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Klubbene pleier å ha avtaler med en sportsbutikk i området, hvor du sikkert får rabbat også.. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Klubbene pleier å ha avtaler med en sportsbutikk i området, hvor du sikkert får rabbat også.. 7641195[/snapback] dealen er at jeg ikke spiller for noe klubblag, vi er bare en gjeng som trener og spiller med hverandre hver søndag, og om sommern reiser vi til sverige, danmark, england, tyskland og frankrike for å spille cuper der... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 ok kan spørre en lokal sportsbutikk om de kan skaffe drakter billig! f.eks. helt rød med g-sport på brystet! og sånt! så dere har reklame de har draktene! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 nå har jeg sjekket litt rundt det med priser, vet ikke om jeg kan si det er billig i det hele tatt. 13 draktsett a 400,- pr stk (?) var en kompis av meg som bestilte fra utlandet, 18 draktsett a 100,- pr stk (!) Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 nå har jeg sjekket litt rundt det med priser, vet ikke om jeg kan si det er billig i det hele tatt. 13 draktsett a 400,- pr stk (?) var en kompis av meg som bestilte fra utlandet, 18 draktsett a 100,- pr stk (!) 7679823[/snapback] ` ja lat i norge er over priset! jeg hadde betalt 18 drakt sett! og betalt 1800 istedet får og betale 5200 ig få med fler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå