Gunn@r Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Når man installerer Windows blir man bedt om å oppgi et navn og et organisasjonsnavn. Nå er jeg da ferdig med å installere Windows, men vil forandre organisasjonsnavnet....og ikke spør meg hvorfor, det er bare sånn jeg er hehe Men er det mulig...å endre navnet eller organisasjonsnavnet etter man har installert Windows?! Takker for alle svar som vanlig Og PS.....vet dette er et luksusproblem, men likevel.... Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Eg veit ikkje om noko GUI for å endra det, men du kan endra det i registeret under HKLM\Software\Microsoft\Windows, eller noke sånt. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Eg veit ikkje om noko GUI for å endra det, men du kan endra det i registeret under HKLM\Software\Microsoft\Windows, eller noke sånt. 7634173[/snapback] Takk for tipset, men jeg har allerede tenkt på det. Uansett er registeret så uendelig stort føler jeg, så der orker jeg ikke engang å begynne å lete. Så hadde jo håpet på at noen viste HVOR i registeret man kunne få endret dette eller om det fantes noen annen måte å gjøre det på... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er da bare å søke etter det navnet den er registrert på i registeret? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Don't you just love google? [start] [Run] [Regedit]Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion Modify/Create the Value Data Type(s) and Value Name(s) as detailed below. Data Type: String Value // Value Name: RegisteredOrganization Data Type: String Value // Value Name: RegisteredOwner Setting for Value Data: [Modify the Values to Reflect Current Information] Exit Registry and Reboot Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Don't you just love google?[start] [Run] [Regedit]Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion Modify/Create the Value Data Type(s) and Value Name(s) as detailed below. Data Type: String Value // Value Name: RegisteredOrganization Data Type: String Value // Value Name: RegisteredOwner Setting for Value Data: [Modify the Values to Reflect Current Information] Exit Registry and Reboot 7637433[/snapback] Yes I do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå