Moff Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Noen som hvet om noen bra steder man kan finne tekster på sanger ? Helst Kari Bremnes sin "Mexico" eller "Færra te Mexico". Litt usikker på hvilken av dem. Skal lære meg den utenatt. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Noen som hvet om noen bra steder man kan finne tekster på sanger ? Helst Kari Bremnes sin "Mexico" eller "Færra te Mexico". Litt usikker på hvilken av dem. Skal lære meg den utenatt. 7633872[/snapback] søkeknappenpå forumet her er et flott sted å begynne. ellers finner du så godt som alt med " "TITTEL PÅ SANGEN" lyrics " i google. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 man må quote takktakk (sorry forglemte meg) Lenke til kommentar
simenn Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 man må quote takktakk (sorry forglemte meg) 7633916[/snapback] er du evneveik? Mexico Våkne opp med savn av alt, Midt i desember, det snør å d e bitkaldt Vintern e som ei hengemyr Æ ligg her å drømme å færra på æventyr Savne lyset sommarsol Du har skapt hjertet mitt om te et vepsbol No e d nok, no e d nok Æ har fått nok av dæ å av snøfokk No vil æ færra te Mexico, Færra på tur te Mexico, Der ska æ kvil i sola, og prøv å kom på rætt kjøl, nu e det punktum finale, du får prøv å smør brødskiva di sjøl! Du trur æ en vanlig kværdagsrett, Strø på salt og pepper så spise du dæ mætt Men kjærligheten e en kokekunst Du må tilsett nokka meir, det e ikkje nok me brunst E himmelen blå, havet skyan true, Det ska æ finn ut no, æ ska ikkje snue No e d nok, no e d nok Æ har fått nok av dæ å av snøfokk No vil æ færra te Mexico, Færra på tur te Mexico, Der ska æ kvil i sola, og prøv å kom mæ på rætt kjøl, nu e det punktum finale. du får prøv å smør brødskiva di sjøl! Lenke til kommentar
Moff Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 neinei >< Jeg sa "man må quote" fordi du quota førstepost når du var andremann =H Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som hvet om noen bra steder man kan finne tekster på sanger ? Helst Kari Bremnes sin "Mexico" eller "Færra te Mexico". Litt usikker på hvilken av dem. Skal lære meg den utenatt. 7633872[/snapback] Kari Bremnes? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som hvet om noen bra steder man kan finne tekster på sanger ? Helst Kari Bremnes sin "Mexico" eller "Færra te Mexico". Litt usikker på hvilken av dem. Skal lære meg den utenatt. 7633872[/snapback] Kari Bremnes? 7638283[/snapback] Skulle si det samme. Artistens navn er Lynni Treekrem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå