Ustedalen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Først litt om meg:Jeg er en gutt på 16 år fra Akershus, har hatt fotografi som hobby i halvannet år og går 1. året medier og kommunikasjon (egentlig kommunikasjon og medier). Så litt om bildet: Dette er en av bildene i en titalls serie, jeg synes kanskje dette ble det beste. Bildet er tatt i Aurskog i Aurskog-Høland kommune (bondelandet) Bildet er tatt med et Nikon D70, og kit-linse (17-70mm), Det er ikke gjordt noe etterarbeid i Photoshop utover bekjæring og canvas-size. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7709787[/snapback] Et fantastisk bilde. Helt utrolig. Jeg har mange gode bilder jeg liker, dog mange dårlige. Et bildet jeg liker veldig godt er nok dette: Tatt i Central Park, New York der en liten jente matet duene. Fantastisk sted! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Først litt om meg:Jeg er en gutt på 16 år fra Akershus, har hatt fotografi som hobby i halvannet år og går 1. året medier og kommunikasjon (egentlig kommunikasjon og medier). Så litt om bildet: Dette er en av bildene i en titalls serie, jeg synes kanskje dette ble det beste. Bildet er tatt i Aurskog i Aurskog-Høland kommune (bondelandet) Bildet er tatt med et Nikon D70, og kit-linse (17-70mm), Det er ikke gjordt noe etterarbeid i Photoshop utover bekjæring og canvas-size. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7709787[/snapback] Et fantastisk bilde. Helt utrolig. 7814758[/snapback] Takk ^^ <reklamemodus> Om noen bor rundt Nittedal må dere komme å se på Touch Of Dance sin danseoppsetning http://www.touch-of-dance.no/ Bildet mitt er brukt i plakaten og jeg har flere bilder i slideshovet (Ps. Jeg tjener ikke noe på det da, kun heder og ære)</reklamemodus> Lenke til kommentar
Jodyr Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg har litt vanskelig for å velge mitt beste bilde, men dette er ihvertfall et av de bildene mine der jeg liker komposisjonen best. Jeg synes også det er vakre farger og fine skyer. hva synes dere? Lenke til kommentar
Jodyr Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg har litt vanskelig for å velge mitt beste bilde, men dette er ihvertfall et av de bildene mine der jeg liker komposisjonen best. Jeg synes også det er vakre farger og fine skyer. hva synes dere? 7827555[/snapback] Det er tatt med et Nikon d70s og med 18-70mm (kit objektivet). Ingen etterbehandlinger i photshop eller noe. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg har litt vanskelig for å velge mitt beste bilde, men dette er ihvertfall et av de bildene mine der jeg liker komposisjonen best. Jeg synes også det er vakre farger og fine skyer. hva synes dere? 7827555[/snapback] Det er tatt med et Nikon d70s og med 18-70mm (kit objektivet). Ingen etterbehandlinger i photshop eller noe. 7827584[/snapback] Kanskje du bør behandle litt i photoshop da. Stolen blir finere om den er helt svart. Du skulle også ha brukt stor blender for å få mest mulig skarp. Øya passer ikke å være så uskarp. Fargene er fine og jeg liker utsnittet. Mvh Marius Lenke til kommentar
Jodyr Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ja jeg skal prøve å redigere det i photoshop snart, men det du sa om blender der sa du vel feil? Du får ikke større dybdeskarphet av en større blender, men omvendt. Og det var veldig vanskelige lysforhold den dagen pluss at jeg ikke hadde med stativ så jeg kunne nok ikke brukt en mindre blender, men selvfølgelig burde jeg ha gjort det. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Ja ble en liten skriveleif der. Stor blender= Mer lys og mindre skarpe objekter Liten blender= Mindre lys og flere skarpe objekter. Det er ikke lett uten stativ, nei, så under omstendighetene hadde du kanskje ike fått til noe bedre. Jeg vet ikke, jeg var der ikke Marius Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ja hva syntes folket om disse bildene? Prøvde på noen måne bilder da men ble ikke helt som jeg ville ha dem, har kjøpt nytt kamera som ennå ikke er helt stilt inn. Trenger kritikk Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Vel, eg var ute og lekte litt med mitt D20 her ein dag, og her er resultatet. Eg vil ha grønt gras igjen og spele fotball. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Vel, eg var ute og lekte litt med mitt D20 her ein dag, og her er resultatet. Eg vil ha grønt gras igjen og spele fotball. 7843386[/snapback] oioi kjempeflott bilde sommer`n Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Dette ble tatt på Bergen akvarium. En god blanding av timing og flaks vil jeg si 7738166[/snapback] Når ble det bildet tatt? I sommerferien? 7799669[/snapback] Det ble tatt like etter sommerferien. Vi var på 10. klassetur og da måtte vi jo stikke innom akvariumet Dette bildet ble tatt i september, hvis jeg ikke husker feil. Selv liker jeg bildet veldig godt. Dett bildet og alle de andre bildene mine er tatt med et Samsung Digimax A502. Et enkelt og greit digitalkamera, uten stativ eller annen støtte. EDIT: La til et redigert bilde, hvor du slipper og se det hodet og den busken i hjørnene Endret 1. februar 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Vel, eg var ute og lekte litt med mitt D20 her ein dag, og her er resultatet. Eg vil ha grønt gras igjen og spele fotball. 7843386[/snapback] Det heter Canon EOS 20D Man kan bli forvirret å tro du mener Nikon D200, hadde det ikke vært for signaturen din Lenke til kommentar
Jodyr Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva synes dere om dette da? Jeg er ihvertfall fornøyd med skarphet og komposisjon. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Er fokusen riktig? Har du croppet mye? Kanskje fokusplanet ligger noen mil for nærme :!: Snakk om bom da.... Hehe, det begynner å bli ille når man ler av seg selv.... Marius Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Vel, eg var ute og lekte litt med mitt D20 her ein dag, og her er resultatet. Eg vil ha grønt gras igjen og spele fotball. 7843386[/snapback] Det heter Canon EOS 20D Man kan bli forvirret å tro du mener Nikon D200, hadde det ikke vært for signaturen din 7845836[/snapback] Skal hugse på det! -- Bruker fortsatt Canon EOS 20D. Nytt bilete, tatt hos far min: Endret 2. februar 2007 av Marius E Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Fint bilde, med fint blåstikk Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 et av bildene jeg er stolt av Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Nå føler jeg for å legge ved enda ett av mine beste bilder. Fremdeles tatt med Nikon D70 osv Gah, trykket feil, gled dere til bildet kommer i mens. Endret 5. februar 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Evil-Duck: Jeg tror jeg ville likt bildet bedre om det ikke hadde vært noen lys med i bildet. Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå