Gå til innhold

Beste bilder for alle UNDER 18 år! Les regler, # 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først litt om meg:

Jeg er en gutt på 16 år fra Akershus, har hatt fotografi som hobby i halvannet år og går 1. året medier og kommunikasjon (egentlig kommunikasjon og medier).

 

Så litt om bildet:

Dette er en av bildene i en titalls serie, jeg synes kanskje dette ble det beste.

Bildet er tatt i Aurskog  i Aurskog-Høland kommune (bondelandet)

Bildet er tatt med et Nikon D70, og kit-linse (17-70mm), Det er ikke gjordt noe etterarbeid i Photoshop utover bekjæring og canvas-size.

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Shining_through_by_normalsaw.png

7709787[/snapback]

 

Et fantastisk bilde. Helt utrolig.

 

Jeg har mange gode bilder jeg liker, dog mange dårlige.

 

Et bildet jeg liker veldig godt er nok dette:

 

DSC_1673.jpg

 

Tatt i Central Park, New York der en liten jente matet duene. Fantastisk sted!

Lenke til kommentar
Først litt om meg:

Jeg er en gutt på 16 år fra Akershus, har hatt fotografi som hobby i halvannet år og går 1. året medier og kommunikasjon (egentlig kommunikasjon og medier).

 

Så litt om bildet:

Dette er en av bildene i en titalls serie, jeg synes kanskje dette ble det beste.

Bildet er tatt i Aurskog  i Aurskog-Høland kommune (bondelandet)

Bildet er tatt med et Nikon D70, og kit-linse (17-70mm), Det er ikke gjordt noe etterarbeid i Photoshop utover bekjæring og canvas-size.

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Shining_through_by_normalsaw.png

7709787[/snapback]

 

Et fantastisk bilde. Helt utrolig.

 

7814758[/snapback]

 

Takk ^^

<reklamemodus>

Om noen bor rundt Nittedal må dere komme å se på Touch Of Dance sin danseoppsetning :p

http://www.touch-of-dance.no/

Bildet mitt er brukt i plakaten og jeg har flere bilder i slideshovet :D (Ps. Jeg tjener ikke noe på det da, kun heder og ære)</reklamemodus>

Lenke til kommentar
Jeg har litt vanskelig for å velge mitt beste bilde, men dette er ihvertfall et av de bildene mine der jeg liker komposisjonen best. Jeg synes også det er vakre farger og fine skyer. hva synes dere?

7827555[/snapback]

 

Det er tatt med et Nikon d70s og med 18-70mm (kit objektivet).

Ingen etterbehandlinger i photshop eller noe.

Lenke til kommentar
Jeg har litt vanskelig for å velge mitt beste bilde, men dette er ihvertfall et av de bildene mine der jeg liker komposisjonen best. Jeg synes også det er vakre farger og fine skyer. hva synes dere?

7827555[/snapback]

 

Det er tatt med et Nikon d70s og med 18-70mm (kit objektivet).

Ingen etterbehandlinger i photshop eller noe.

7827584[/snapback]

 

Kanskje du bør behandle litt i photoshop da. Stolen blir finere om den er helt svart. Du skulle også ha brukt stor blender for å få mest mulig skarp. Øya passer ikke å være så uskarp.

 

Fargene er fine og jeg liker utsnittet.

 

Mvh

Marius

Lenke til kommentar

Ja jeg skal prøve å redigere det i photoshop snart, men det du sa om blender der sa du vel feil? Du får ikke større dybdeskarphet av en større blender, men omvendt. Og det var veldig vanskelige lysforhold den dagen pluss at jeg ikke hadde med stativ så jeg kunne nok ikke brukt en mindre blender, men selvfølgelig burde jeg ha gjort det. Takk for kommentar! :)

Lenke til kommentar
Dette ble tatt på Bergen akvarium. En god blanding av timing og flaks vil jeg si ;)  :thumbup:  :whistle:

7738166[/snapback]

Når ble det bildet tatt? I sommerferien?

7799669[/snapback]

Det ble tatt like etter sommerferien. Vi var på 10. klassetur og da måtte vi jo stikke innom akvariumet :thumbup:

 

Dette bildet ble tatt i september, hvis jeg ikke husker feil. Selv liker jeg bildet veldig godt. Dett bildet og alle de andre bildene mine er tatt med et Samsung Digimax A502. Et enkelt og greit digitalkamera, uten stativ eller annen støtte.

 

EDIT: La til et redigert bilde, hvor du slipper og se det hodet og den busken i hjørnene ;)

post-113357-1170310740_thumb.jpg

post-113357-1170311176_thumb.jpg

Endret av Comprade
Lenke til kommentar
Vel, eg var ute og lekte litt med mitt D20 her ein dag, og her er resultatet.

 

Eg vil ha grønt gras igjen og spele fotball.  :dontgetit:

7843386[/snapback]

 

Det heter Canon EOS 20D

Man kan bli forvirret å tro du mener Nikon D200, hadde det ikke vært for signaturen din ;)

7845836[/snapback]

 

Skal hugse på det! :)

 

--

Bruker fortsatt Canon EOS 20D.

Nytt bilete, tatt hos far min:

Endret av Marius E
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...