Bruker-93156 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Mange fine bilder som ligger her nå. Dere er dyktige Marius Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Dette ble tatt på Bergen akvarium. En god blanding av timing og flaks vil jeg si Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Bilde jeg tok sist sommer utenfor Oslo. Passer som wallpaper til pc syntes jeg da. Jeg er ganske nybegynner i fotografering så..........jaja Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 skalèr ned bildene deres! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Et annet bildet jeg tok i spania. Fin og ha som skjermsparer Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Et annet bildet jeg tok i spania. Fin og ha som skjermsparer Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Lagde en montasje for et par dager siden. Har ikke drevet med foto i mer enn 4 måneder, så jeg er ikke så flink enda Men jeg ble da fornøyd EDIT: skrivefeil Endret 16. januar 2007 av Milt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Kanskje ikke mitt beste bilde ever men mitt beste dråpebilde iallefall. Marius Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Bilde jeg tok sist sommer utenfor Oslo.Passer som wallpaper til pc syntes jeg da. Jeg er ganske nybegynner i fotografering så..........jaja 7738308[/snapback] Burde jeg bruke et program å ta vekk de andre bilene rundt? Bildet er litt opp på side her Endret 20. januar 2007 av hemi-cuda Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Burde jeg bruke et program å ta vekk de andre bilene rundt?Bildet er litt opp på side her Fint bilde, ja Bare synd du har gjort et litt rart utsnitt på det. Tror ikke de andre bilene er det største problemet. Fronten på corvette'en blir liksom borte, samtidig er det litt overeksponert slik at det er vanskelig å se detaljer Men eller var det et flott bilde altså EDIT: Jeg skal ikke uttale meg om for mye da. Er nybegynner selv Endret 21. januar 2007 av Milt Lenke til kommentar
cmi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Slenger inn 2 stk ok bilder jeg, så får dere mene det dere vil tar gjerne imot kritikk begge veier Lenke til kommentar
parleur Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Legger til ett flybilde. Noen flere som er glade i fly? Sjekk mine bilder på jetphotos.net, mesteparten er fra Norge http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20638 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hehe, rar hobby, ta bilde av fly Til cmi, månebilde: pent bilde, er ikke lett å ta gode månebilder, men det et månebilde blir mye bedre om man får noe i forgrunnen, f.eks ett tre eller lignende. Det er ikke lett, jeg har ikke fått det til :S Lenke til kommentar
parleur Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hehe, rar hobby, ta bilde av fly Til cmi, månebilde: pent bilde, er ikke lett å ta gode månebilder, men det et månebilde blir mye bedre om man får noe i forgrunnen, f.eks ett tre eller lignende. Det er ikke lett, jeg har ikke fått det til :S 7777751[/snapback] Kansje, men jeg ville finne det enda rarere å ta bilde av kjendiser.... :!: Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei! Dette biletet er tatt med eit Canon EOS 20D med kit-objektiv.. Brukte eit stativ for å halde kameraet roleg, og så fekk eg litt hjelp av ein kompis med å finne på skrifta. Det er bilete av et tastatur og mitt headset. Kanskje nokre av dykk her inne treng å følgje teksta? Tar gjerne kritikk - bra eller dårleg. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hehe, rar hobby, ta bilde av fly Til cmi, månebilde: pent bilde, er ikke lett å ta gode månebilder, men det et månebilde blir mye bedre om man får noe i forgrunnen, f.eks ett tre eller lignende. Det er ikke lett, jeg har ikke fått det til :S 7777751[/snapback] Dant det du sier men målet mitt var og få et "nær" bilde av månen Har en onkel som så si kan alt om verdens rommet, så regner med han skaffer meg billig stjernekikkert med motordrevet stativ og adapter til digitale spilreffene mine så håper det blir bra. Blir en studn til men det skjer Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Bilde jeg tok for noen timer siden. Kjapt redigert, så muligheter for at det er noe støy her og der. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Dette ble tatt på Bergen akvarium. En god blanding av timing og flaks vil jeg si 7738166[/snapback] Når ble det bildet tatt? I sommerferien? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Bare noe jeg mekket ut av ett gammelt bilde av en blomst. Nikon D50, husker ikke innstillinger. Color Balance, levels, contrast, curves. Resize is for noobs Endret 25. januar 2007 av Speik Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Resize is for noobs 7799817[/snapback] No it's not! Stick to the rules! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå