Gå til innhold

Beste bilder for alle UNDER 18 år! Les regler, # 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legger ikke ut bilder her som dere bare kan stjele og bruke til akkurat hva dere vil. Samtidig trenger jeg ikke å legge på watermark ;)

 

Jeg har ikke spurt om dere kunne kommentere den tekniske kvaliteten på bildene, men hvis dere vil kan dere få lov til å kikke på de.

7706469[/snapback]

 

 

Sjangsen for det er vell ikke særlig stor?

Legg ut en som er maks 565 i høyde, så kan man ikke gjøre så mye av det. Jeg tror flesteparten går til foto.no om de vil ha kvalitet, og også store bilder.

 

Men du får gjøre som du vil. Om du vil ha kommentarer på bildene dine må de være større enn avateren min vettu ;)

Lenke til kommentar
Åja, når kom den grensen? :no:

 

Man ser jo hvordan bildet ser ut enten man vil eller ikke..

7706675[/snapback]

 

 

Jeg får snakke for meg selv nå.

 

Når bildene blir så små er det vanskelig/klin umulig og se om bildet er skarpt eller ute av fokus. Jeg vil ikke kommentere bilder jeg ikke kan se skikkelig. Fargene ser fine ut, men om det er uskarpt vil det trekke ned! :)

 

 

Men som sagt det er ditt valg om du vil legge ut et bilde.

 

 

Marius

Lenke til kommentar

Først litt om meg:

Jeg er en gutt på 16 år fra Akershus, har hatt fotografi som hobby i halvannet år og går 1. året medier og kommunikasjon (egentlig kommunikasjon og medier).

 

Så litt om bildet:

Dette er en av bildene i en titalls serie, jeg synes kanskje dette ble det beste.

Bildet er tatt i Aurskog i Aurskog-Høland kommune (bondelandet)

Bildet er tatt med et Nikon D70, og kit-linse (17-70mm), Det er ikke gjordt noe etterarbeid i Photoshop utover bekjæring og canvas-size.

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Shining_through_by_normalsaw.png
Lenke til kommentar
Åja, når kom den grensen? :no:

 

Man ser jo hvordan bildet ser ut enten man vil eller ikke..

7706675[/snapback]

http://nucass.deviantart.com/

 

Sjekk linken, og noen av by-bildene hans, så kan du jo selv "bestemme" om de hadde vært bedre med største side som 1000px. personlig ser jeg veldig fort at jeg ville fått et helt annet inntrykk av bildene hans da....Er ikke tvil om at størrelse er et viktig kriterie.

Lenke til kommentar
Åja, når kom den grensen? :no:

 

Man ser jo hvordan bildet ser ut enten man vil eller ikke..

7706675[/snapback]

http://nucass.deviantart.com/

 

Sjekk linken, og noen av by-bildene hans, så kan du jo selv "bestemme" om de hadde vært bedre med største side som 1000px. personlig ser jeg veldig fort at jeg ville fått et helt annet inntrykk av bildene hans da....Er ikke tvil om at størrelse er et viktig kriterie.

7715095[/snapback]

 

Jeg skjønner jo hva dere mener, men jeg la de ikke ut her for kritikk, ville bare vise de fram :)

Lenke til kommentar
Åja, når kom den grensen? :no:

 

Man ser jo hvordan bildet ser ut enten man vil eller ikke..

7706675[/snapback]

http://nucass.deviantart.com/

 

Sjekk linken, og noen av by-bildene hans, så kan du jo selv "bestemme" om de hadde vært bedre med største side som 1000px. personlig ser jeg veldig fort at jeg ville fått et helt annet inntrykk av bildene hans da....Er ikke tvil om at størrelse er et viktig kriterie.

7715095[/snapback]

 

Jeg skjønner jo hva dere mener, men jeg la de ikke ut her for kritikk, ville bare vise de fram :)

7715682[/snapback]

 

 

Jeg tror jeg leste litt feil oppi der et eller annet sted. Jeg tror jeg overså ordet "ikke" i : Jeg ville IKKE ha kritikk på de, men om noen vil se så kan de får lov til det" eller noe slikt. Så det var der JEG spora av. Min feil. Jeg trodde du ville ha kritikk, men det er vanskelig å gi kritikk på så små bilder. Men nå var det ikke det du var ute etter så det er nok delvis min skyld, denne misforståelsen.

 

No hard feelings I hope? :)

 

 

 

Marius

Lenke til kommentar
Dette bildet var det første jeg la ut på diskusjon for kritikk, det har noen skjønnhetsfeil, jeg har en forbedret versjon et annet sted men dette er det jeg har tilgjengelig. post-89440-1168734362_thumb.png 

Det er tatt med mitt dyrbare Canon eos 400D /m kitlinsen 18-55mm.

 

 

Noen støvkorn og lyset ned til høyre forstyrrer litt....utenom det var det fint ;)

 

Marius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...