Gå til innhold

Beste bilder for alle UNDER 18 år! Les regler, # 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare så dere vet det er bildene til Fuzzy tatt med W800i mobilkamera! Det viser i alle fall at det er et bra mobilkamera. Faktisk så syntes jeg det er bedre enn K800i sitt kamera, pga det er mindre støy ( sikkert fordi det er bare 2mpix istedenfor 3.2)

Lenke til kommentar
Bare så dere vet det er bildene til Fuzzy tatt med W800i mobilkamera! Det viser i alle fall at det er et bra mobilkamera. Faktisk så syntes jeg det er bedre enn K800i sitt kamera, pga det er mindre støy ( sikkert fordi det er bare 2mpix istedenfor 3.2)

7663788[/snapback]

Stemmer det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
wiken: har du virkelig tatt dette bildet? eller er det noe photoshopa greier du har fiksa? i tilfelle hvor er dette bildet tatt?

7667794[/snapback]

Ja selvfølgelig har jeg tatt dette bildet..:)..Burde kanskje sagt det tidligere men bildet er tatt av de ville ulvene på "E.K.T Langedrag"..:)

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg er helt ny innen fotografi, og jeg håper på god kritikk, men dere er helt klart frie til å si hva dere vil. Ellers lærer jeg jo ikke :cool:

Dette bildet er 94,45% originalt, men har redifert noe farger og kontrast i PS. Her er hvertfall det bilde jeg tok i går:

post-94119-1168532730_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
Men Wiken; har du ikke photoshoppa noe på bildet?

7683347[/snapback]

Det eneste som er gjort i Photoshop er at jeg økt kontrast og dratt litt i brightness, i tillegg til at det er laget B/W.

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...