Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jeg har sett at noen/mange ønsker en tråd for unge fotografer som kan legge inn sine beste bilder. Man kan legge inn bilder så lenge året man fyller 18 ikke er utgått. Legg inn kun ett bilde av gangen, slik at kommentarer og slikt blir lettere å gi. Man kan legge inn så man bilder man vil, men husk at dette skal være en side hvor man viser frem sine aller beste bilder, så ikke bruk dette som en fotokritikk. Jeg skal sette meg ned å plukke ut noen av de beste bildene mine når jeg ser at det er flere som er interesserte. Marius Endret 3. januar 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Mad bad kamera, men jeg mener det er poetisk. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Hehe, godsakene samlet på ett sted Lenke til kommentar
ezkild Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Dette passer ikke helt sammen med under 18 DennisV Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Dette passer ikke helt sammen med under 18 DennisV 7634559[/snapback] Hehe, tenkte på det. Men er bare et år igjen så. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Kan ta litt brukbare bilder jeg og. Begge bildene er fra samme dag/tur, jeg var med en kamerat og gikk i fjellet. Det foresten på Kvamskogen, like ved der jeg bor. Endret 6. januar 2007 av Litejk Lenke til kommentar
parleur Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Legger til ett bilde jeg oxo. Ikke akkurat bra teknisk da. det var på kvelden jeg liker hurtigruten spesielt dn gamle båten tatt med Linsen Tamron 70-300 Lenke til kommentar
Hammerdown Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Et par rådyr jeg knipset ifjor vinter. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Prøver meg med et bilde jeg å da. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Folkens, mange pene bilder her. Men skaff dere et program som dere kan forminske bildene deres med! Leter dere litt HER: --------IMAGE RESIZER------- Etter image resizer finnere dere et genialt program. Da kan dere forminske svære bilder til så store dere vil det ( etter oppløsning på skjermen o.l) Og kvaliteten blir svært bra egentlig, viss dere lar være å zoome inn i bildet. Jeg bruker det ofte selv, da det gir like bra resultat som photoshop! Det er også svært enkelt å bruke, trenger bare å trykke på høgre knappen på bildet eller snarveien til bildet og trykke: Resize Image, da kommer en liten boks opp, og du kan velge oppløsning. Enten oppførte oppløsninger: Small, medium, Large, og en som du kan velge din egen oppløsning ( Custum) Annbefales faktisk fremfor Photoshop, fordi det er så enormt mye raskere. Trenger ikke åpne bildet engang Men, det krever at du har en ekte Windows XP/2000 Cd key, men har du det er det svært enkelt å laste ned. Endret 3. januar 2007 av Litejk Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 hmm forsøke vært: Tok det med billig kompaktkamera i gibraltar for noen år tilbake Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Selvfølgelig kommer den tråden noen dager etter at året opprant. Da må jeg vel konkurrere mot de profesjonelle da. Men mye bra her. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kjempemye bra her! Bare litt forminsking, så. Jeg er selv 16 år, så jeg skal poste når jeg kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 macro av en femmer, tatt med reversert kitobjektiv og 400d: Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 macro av en femmer, tatt med reversert kitobjektiv og 400d: Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Her er et bilde av en kjøttmeis tatt med nikon D70 og sigma 300mm f4 og manuell fokusering... er ganske fornøyd selv i og med at det er vanskelig å stille skarpt på manuell fokusering:P Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Blir det en vote på dette eller? *hint hint mods* Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Det kan være en idè ja! Får se om noen modder se det da. Eller noen kan sende en pm. Men vi vil vell la den stå åpen litt lengre før vi stemmer. Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå