twarr Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hei! Vi skal ha digitalkamera her i huset, og budsjettet er 4-5000 kr.. har dere et bra digitalkamera dere anbefaler til den prisen? vi skal ta for det meste bilder inne.. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Dette spørsmålet dukker opp med jevne mellomrom. Start med 'Anbefalinger': http://www.akam.no/anbefalinger/ Deretter 'Prisguiden': http://pris.akam.no/vis_kategori.php?kateg...thumbnails=true Så prøver du forumet.... _________________ Knut Skarsfjord [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-11-25 00:15 ] Lenke til kommentar
008800 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Etter å ha lest en del tester har jeg nå bestemt meg for å kjøpe et rimelig og forhåpentligvis bra kamera. Canon PowerShot A40. Tror dette er et godt kamera til under 3000,- kroner? Se tester her: http://www.megapixel.net/html/issueindex.html Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Dette er et typisk "mye for pengene"-kamera. Sannsynligvis blir du godt fornøyd med dette en god stund, og når du evt. vil oppgradere om noen år får du sikkert svært gode kameraer for en tilsvarende pris. MLW Lenke til kommentar
008800 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Det er nettopp derfor jeg ikke vil legge så veldig mye penger i digitalkamera... Er overbevist om at Canon PowerShot A40 er bra nok for de aller fleste , og er et helt greit familiekamera som ifølge testene gir svært bra bilder. Tror dette kameraet er et av de beste kjøpene i denne klassen akkurat nå? Lenke til kommentar
rune_g Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg kjøpte for en liten stund tilbake Canon A40. Jeg er overbevist om at dette er det beste kameraet man kan kjøpe seg vis man ikke vil bruke altfor mye penger på kamera, men alikavell få et bra kamera. Er kjempe fornøyd med dette kameraet, og vil annbefalle dette kameraet for alle dere som vil kjøpe dere et kamera som gir mye for pengene. Som Martin sa Hvorfor jeg valgte dette kameraet var vel først og fremst at Canon bruker CF kort og disse er de billigste minne kortene ute på markedet Og den andre grunnen var at jeg ikke hadde så altfor mye penger å bruke på kamera Mitt eneste minus er vel at når jeg har printet ut bildene med en Foto skriver, Så er vel ikke kvaliteten på topp. Punktene syntes alt for godt vis du skjønner hva jeg mener (uklart) Håper dette hjalp deg og dere andre som sliter litt med hvilket kamera man skal kjøpe seg Lenke til kommentar
tokki Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Olympus C-720 UZ 16+128 MB kort Lader og batteri til 4823,- 3MP og 8x optisk zoom er et godt kjøp [ Denne Melding var redigert av: tokki på 2002-11-25 14:44 ] Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 14:39, skrev tokki:Olympus C-720 UZ 16+128 MB kortLader og batteri til 4823,-3MP og 8x optisk zoomer et godt kjøp Jeg kjøpte C-730UZ på pixeloo til nesten samme prisen, men uten ekstra minnekort. Da får du også 10x zoom. Minnekort må du selvfølgelig kjøpe til, men det blir ikke så mye over 5000 totalt, og kameraet virker meget bra (synes jeg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå