Gå til innhold

Bra digitalkamera til 4-5000 kr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nettopp derfor jeg ikke vil legge så veldig mye penger i digitalkamera...

Er overbevist om at Canon PowerShot A40 er bra nok for de aller fleste , og er et helt greit familiekamera som ifølge testene gir svært bra bilder.

Tror dette kameraet er et av de beste kjøpene i denne klassen akkurat nå?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte for en liten stund tilbake Canon A40.

Jeg er overbevist om at dette er det beste kameraet man kan kjøpe seg vis man ikke vil bruke altfor mye penger på kamera, men alikavell få et bra kamera.

Er kjempe fornøyd med dette kameraet, og vil annbefalle dette kameraet for alle dere som vil kjøpe dere et kamera som gir mye for pengene.

Som Martin sa

Hvorfor jeg valgte dette kameraet var vel først og fremst at Canon bruker CF kort og disse er de billigste minne kortene ute på markedet

Og den andre grunnen var at jeg ikke hadde så altfor mye penger å bruke på kamera

Mitt eneste minus er vel at når jeg har printet ut bildene med en Foto skriver, Så er vel ikke kvaliteten på topp. Punktene syntes alt for godt vis du skjønner hva jeg mener (uklart)

Håper dette hjalp deg og dere andre som sliter litt med hvilket kamera man skal kjøpe seg

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-25 14:39, skrev tokki:

Olympus C-720 UZ

16+128 MB kort

Lader og batteri til 4823,-

3MP og 8x optisk zoom

er et godt kjøp

Jeg kjøpte C-730UZ på pixeloo til nesten samme prisen, men uten ekstra minnekort. Da får du også 10x zoom. Minnekort må du selvfølgelig kjøpe til, men det blir ikke så mye over 5000 totalt, og kameraet virker meget bra (synes jeg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...