djs86 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Tenkte jeg skulle kjøpe meg minidsc her en dag, men de er da så fryktelig dyre på butikkene her lokalt, noen som vet om noen gode nett-butikker med minidisc-spillere, i norge? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Sjekk modellen du er ute etter på Kelkoo Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hva slags minidisc skal du ha? Selv annbefaler jeg MZ-N1 på det sterkeste. Den er svindyr, men du får det du betaler for. Feks ca 100timers avspilling på full styrke,(det er sinnsykt lenge), lite og lekkert design, digg fjernkontroll med lcd og lys, ørten funskjoner osv. Inntil 32ganger raskere overføring fra pc, og det blir digitalt tatt opp. Evt hvis du ikke vil bruke så mye penger er MZ-N707 eller MZ-N505 noe for deg. Lenke til kommentar
djs86 Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Kriteriene mine er at det må være en Net MD, Mic inngang og oppladbare batterier, og selvsagt god lyd og bra spilletid. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Sats på en Sony, ja! :smile: Solide, pene og lang spilletid. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Her er en "liten" liste over minidisc'er. Se øverst på Sony så ser du Net MD modellene, MZ-N10, MZ-N1, MZ-N707 og MZ-N505. Tror forresten ikke at MZ-N10 finnes i Norge enda. Lenke til kommentar
djs86 Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 MZ-N707'en ser ut til å være den billigste med mic inngang, må bare finne den billigste forhandleren på nett da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå