simzERK Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei, kanskje et tåpelig spørsmål. Men jeg lurer altså på åssen jeg får en Vegas film til å bli .avi fil Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 .veg-filene du meiner? Opne prosjektfila (det er det veg-filene er) i Vegas og gå til File --> Render as. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Ok, takk for det! Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Hmm, få ingen lyd eller bilde. Har prøvd å spille av i Winamp og VLC... Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) *OPS DOBBELPOST* Endret 3. januar 2007 av Neptaz Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kva innstillingar brukte du? Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Instillinger? Aner ikke. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det skader aldri å titte litt i brukermanualen før man begynner å bruke et program man åpenbart ikke behersker. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Støtter meg til Beatnik sitt forslag. Kortversjon slik eg hugser det, utan skjermskot: I vindauget som kjem opp når du vel Render as kan du velge mellom ulike malar for eksport i nedtrekksmenyen nedanfor der du skriv inn namnet på fila. Kva for ein har du valgt? Ved å trykke på Custom kan du justere innstillingane for lyd- og videokomprimering sjølv. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Hmm, jeg valgte .avi fil. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Og kva mal (template) brukte du? PAL DV vil truleg fungere fint men merk at filene vert store (rundt 200MB per minutt). Om du med AVI meiner DivX/XviD må du trykke på Custom og stille inn kva codec som skal brukast manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå