morten111340 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hei! Hver gang jeg starter et virus søke prog. så kommer det opp at Norman programstyring har funnet 3 trojaner og puttet det i karantene! Dette skjer hver gang jeg starter enten adware SE eller Norman programstyring, for å søke etter virus! Disse trojanene er ganske plagsommme, noen ganger fungerer det ikke helt å skru av pc'n og den klikker for ingen ting. Min PC: Fujitsu Siemens Scaleo X ( kr. ca. 25.000) Jeg skjønner ikke at min pc vil klikke sånn uten grunn:S Er det noen som vet hvordan man får fjernet trojaner for godt/ slettet dem slik at de ikke kommer opp på nytt? Takk for evnt. svar! Endret 3. januar 2007 av morten111340 Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvis du søker på navnet på trojanerene på nettet finner du nesten garantert en manuell måte å fjerne de på. Eventuelt et fjerneverktøy Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 takk sjekker det nå! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Følg punkt 1-4 i følgende post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 og du har kommet et langt stykke på vei Lenke til kommentar
norbat Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kommet noe videre med problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå