hernil Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 ja, er det bare jeg som opplever at smyliene ikke blir det de skal være? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kan du forklare litt mer hva du opplevde? Jeg syns smileys virker som de skal.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 blant annet blant annet her hvis du ser på innlegget mitt (siste smylie) og quoter meg vil du se (tror jeg...) at det står :yes: og ikke :hmr: som den smylien egentlig har. jeg skulle egentlig ha :yes: smylien men det til :hrm: sorry for alle kodene, men ellers ble det til smylier Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hmm, jeg har vertfall ikke merket noe. Får se om det er flere enn bare deg her... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 bare tester jeg... 7633599[/snapback] ser du? de blir samme smylien! (i hvert fall hos meg) Lenke til kommentar
kimman Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg ser to forskjellige smileys.. Må være noe med nettleseren din.. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Da er det noe galt hos deg, her er det som det skal være Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 dette hender av og til med meg også. Funker i de aller fleste tilfeller, men av og til opplever også jeg at de blir sånn. Vet ikke hva det kommer av. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 bare tester jeg... 7633599[/snapback] ser du? de blir samme smylien! (i hvert fall hos meg) 7633609[/snapback] Jeg ser vertfall to forskjellige og jeg bruker Firefox 2.0 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg hadde store problemer før da jeg brukte FF 1.X serien. Smilies og bilder blandet i en salig blanding. Bildene i dagbladet havnet skjelden på rett plass og lignende. Ble kvitt problemet ved og bytte nettleser. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 har firefox 2.0.0.1 (den nyeste) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg bytta forresten ikke til en annen FF versjon. Se om det blir slik i IE eller andre nettlesere. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 åpna IE der funka det. og nå vips så funker det med firefox (lasta ned siste oppdatering av IE-tab extensionen til firefox i mellomtiden) får håpe det holder seg sånn takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg