Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jeg håper ikk jeg har lagt dette ut før. Jeg har nå skaffet meg en oversikt over hvilke bilder som ligger hvor, men dette er jeg usikker på... Kritikk? Dette skal være et litt mer "kunst" bilde, enn artsbilde. Marius Endret 3. januar 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Funker ikke helt for meg. De lyse refleksene i vannet til høyre trekker blikket mitt bort fra fugger'n. Tror jeg ville vurdert å beskjære høyresiden like til venstre for den steinen/bøyen/hvaffaen og i toppen like under der refleksene strekker seg inn i bildet fra høyre, over den dingsen (hva det nå er), pluss dempet alle reflekspunktene som var igjen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Ok, da blir litt av vitsen borte med bildet. Var meningen å få fram refleksene fra sola. Men jeg skal legge ut et bildet at ifra det du sier. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Hva med en crop omtrent slik da? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har lagt ut 2 versjoner nå, den ene er litt annen kontrast på. Beklager, men jeg likte ikke utsnittet. "panorama" bilder er ikke noe jeg er helt for. Da må det iallefall bli av fjell og landskap. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Av de nye versjonene tror jeg jeg foretrekker den nederst til venstre. Funker mye bedre for meg. Forøvrig synes jeg lite om å legge tekst på bilder, men det får være ditt valg, selvsagt. For meg blir det å legge til et forstyrrendee element i et ellers pent bilde. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg vet at skriften kan forstyrre, men jeg syns ikke det er noe stort problem. Kanksje en svart skrift kunne vært bedre, muligens jeg tar det om den legges ut på en mer "proff" side som foto.no eller noe i den duren. Marius Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg vet at skriften kan forstyrre, men jeg syns ikke det er noe stort problem. Kanksje en svart skrift kunne vært bedre, muligens jeg tar det om den legges ut på en mer "proff" side som foto.no eller noe i den duren. Evt. du kan legge signaturen på en ramme (gjerne hvit) rundt bildet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg skal tenke på det. Noen ganger en ramme (Hvit) ikke passer Marius Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg skal tenke på det. Noen ganger en ramme (Hvit) ikke passer Da passer som oftest sort :o) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Hehe Du har rett i det. Marius Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Personlig likte jeg Aetius sin cropping best. Jeg synes bildet kler panoramaformatet. Har en følelse at det ligger ett slør over bildene. En slags tåke. Synes denne var en del forstyrrende. Og som nevnt så ødelegger signaturen en del. Endret 6. januar 2007 av stoners Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Den tåken kommer av at bildet er tatt mot solys som reflekterer i vannet. Jeg ser den, men den forstyrrer meg ikke noe. Jeg la til en redigert versjon. Takk for kommentarer! Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå