Gå til innhold

Projektor til kamerat.

aldreyer

Anbefalte innlegg

Godagen. (litt usikker på hvor jeg skulle poste denne posten men fant ut at dette var det nedremeste...)

jeg og noen kamerater har tenkt å kjøpe en Projektor til en god venn av oss i bursdagsgave. og jeg har fått "annsvaret" og finne ut hva vi skal gå for siden jeg har vert litt borti dette før.

tanken med denne gaven er at vi skal kunne sitte å se på film med han (hovedsaklig)

men hadde vell vert praktisk om dem eventuelt kan kobles til pc og se filmer fra dataen, og se eventuelt vanlig tv på den..

så jeg lurer på hva jeg bør se etter når jeg skal velge en projektor, og hva kan dere annbefale meg å velge...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nice gift..

Håper dere vet at dere må IALLFALL ut med 6K for en OK projektor.

7633546[/snapback]

6k?:O masse mer... snakka nylig med en som har jobbet med projektor.

Og en god film-projektor må du opp i klassen 9k og oppover.... og fikk besje om og finne en med bra kontrast. 10000:1 var veldig bra. og en ANSI-lumen på 1000-1200 det var bra.. men ikke så masse mer enn 1200.

Lenke til kommentar

Vel ja.. Skulle jeg kjøpt meg ny prosjektor, så hadde jeg nok punget ut 20K for en Dell 5100MP.

Sikkert ikke best for film, men det driiiiiter jeg i.. Den er über-nice til ALT. :p

Men MINIMUM for en prosjektor som du kan bruke mere enn 10minutter uten å klikke mentalt over hvor elendig den er, så regnet jeg med 6000.

Selvfølgelig så er ikke det en BRA prosjektor, men den lager iallfall bilde på lerrettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...