ole-kr1 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Noen som vet hvor lang tid best-buy bruker på å få sendt telefonen min. Bestilte den i helgen og står fremdeles: "under behandling" Endret 5. januar 2007 av ole-kr1 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Noen som vet hvor lang tid expert bruker på å få sendt telefonen min. Bestilte den i helgen og står fremdeles: "under behandling" 7633252[/snapback] sikker på at du ikke bestilte den hos bestbuy? Hvis så, så går dne direkte til leverandør som står for utsendelse. Beste er å ringe dem for å sjekke, men tatt i betraktning at helg + mandag var fridager, så er det ikke overrraskende. Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Mente bestbuy ja, står på sidene dems at de normalt sender ut første virkedag. Jeg sendte de en mail for et par timer siden, så de svarer vel i morgen. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Mente bestbuy ja, står på sidene dems at de normalt sender ut første virkedag. Jeg sendte de en mail for et par timer siden, så de svarer vel i morgen. 7635851[/snapback] Mange som har fått penger i jula og bestilt seg varer, sikkert mange som bestilte rett før jul uten at nettbutikkene har fått behandlet alle ordrene ennå også. Dette er årets handle høytid vet du. Men de burde klare å behandle å sende den i løpet av 2 dager over det som er normalt, så blir den ikke sendt i løpet av denne dagen ville jeg hørt med dem ja. Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Fikk ikke svar på mailen, så jeg ringte ditt i dag de sa følgende: "Telefonen var på vei fra telenor til best-buy, så måtte best-buy skrive opp et nummer før de kunne sende den videre til meg" Dette er de dumeste jeg noen gang har vært borti, det står til og med at den nå blir pakket på deres lager. Så har de den ikke en gang Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Du har nok kjøpt en operatørlåst telefon og sikkert med en abonnement i tillegg. For at Best-Buy skal da kunne gi deg den såpass rimelig som de gjør når du binder deg til et abonnement så må de registrere den i Telenor sitt online-system for å få provisjon. Dette trenger de imei-nummeret til. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Du har nok kjøpt en operatørlåst telefon og sikkert med en abonnement i tillegg. For at Best-Buy skal da kunne gi deg den såpass rimelig som de gjør når du binder deg til et abonnement så må de registrere den i Telenor sitt online-system for å få provisjon. Dette trenger de imei-nummeret til. 7645282[/snapback] oppriktig talt da, er ikke verre for dem enn at dangaard (som de bruker en del) sender scan av imei nummer. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Du har nok kjøpt en operatørlåst telefon og sikkert med en abonnement i tillegg. For at Best-Buy skal da kunne gi deg den såpass rimelig som de gjør når du binder deg til et abonnement så må de registrere den i Telenor sitt online-system for å få provisjon. Dette trenger de imei-nummeret til. 7645282[/snapback] oppriktig talt da, er ikke verre for dem enn at dangaard (som de bruker en del) sender scan av imei nummer. 7645343[/snapback] Klart det! Du kan gå inn å hente imei-numerene selv på siden til Dangaard også. Regner med at de mente at telefonen kom via Dangaard eller liknende, for jeg har hvertfall ikke fått med meg at Telenor har sitt eget lager. Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Du har nok kjøpt en operatørlåst telefon og sikkert med en abonnement i tillegg. For at Best-Buy skal da kunne gi deg den såpass rimelig som de gjør når du binder deg til et abonnement så må de registrere den i Telenor sitt online-system for å få provisjon. Dette trenger de imei-nummeret til. 7645282[/snapback] Ja er kjøpt med videreføring av abonement, men er idiotisk at de må betille telefonen fra telenor, og ikke har den på lager. Det står jo på siden til best-buy at de normalt sender første virkedag, dette er tredje virkedag og den blir pakket hos telenor i dag. Burde ialefall stå dette på sedene deres. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Du har nok kjøpt en operatørlåst telefon og sikkert med en abonnement i tillegg. For at Best-Buy skal da kunne gi deg den såpass rimelig som de gjør når du binder deg til et abonnement så må de registrere den i Telenor sitt online-system for å få provisjon. Dette trenger de imei-nummeret til. 7645282[/snapback] Ja er kjøpt med videreføring av abonement, men er idiotisk at de må betille telefonen fra telenor, og ikke har den på lager. Det står jo på siden til best-buy at de normalt sender første virkedag, dette er tredje virkedag og den blir pakket hos telenor i dag. Burde ialefall stå dette på sedene deres. 7645385[/snapback] Enig der ja, men litt lenger ventetid i høysesongen må man regne med og det er jo et eget felt under prisen der det står lagerbeholdning. Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Det står at den er på lager. Når jeg klagde på at den måtte sendes fra telenor fikk jeg beskjed om at det måtte jeg ta opp med telenor. Endret 5. januar 2007 av ole-kr1 Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Da ble den sendt den 4. dagen Skal ikke handle der mer. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Mente bestbuy ja, står på sidene dems at de normalt sender ut første virkedag. 7635851[/snapback] Du bør rette emnetittel siden Expert ikke har noe med din handel å gjøre. Forøvrigt benytter (som du skriver) Bestbuy ordet "normalt". Dette ordet har ikke samme betydning som alltid. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Da ble den sendt den 4. dagen Skal ikke handle der mer. 7648043[/snapback] Så du takler ikke at et firma kan bruke noen dager ekstra i den travleste tiden i hele året for handelsnæringen? Da er du en ganske krevende kunde også vil jeg si. Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Da ble den sendt den 4. dagen Skal ikke handle der mer. 7648043[/snapback] Så du takler ikke at et firma kan bruke noen dager ekstra i den travleste tiden i hele året for handelsnæringen? Da er du en ganske krevende kunde også vil jeg si. 7651675[/snapback] Poenget er at det står at de har den på lager, men når jeg bestiller den tar det ekstra tid fordi de må bestille den fra telenor. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 De får ikke telefoner fra Telenor, så hva de har rotet med der skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå