AKIRAx77 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har fått ett forsikrings oppgjør som krever at jeg bruker 3412 kr på www.gsm.no innen en uke eller så. Greia er at mobilen min (qtek 8310) gikk i stykker på ferie i september. Jeg sendte den inn for å se om forsikringen dekket den. Det gjorde den, men det fikk jeg ikke vite før 28 desember. Jeg kunne jo ikke vente i 2 - 3 mnd med å kjøpe mobil. Så i mellomtiden kjøpte jeg meg en Nokia N80. Den er jeg MEGET fornøyd med. Og jeg skal ha N95 når den kommer. Jeg fikk ikke lov til å vente til den kom med å bruke pengene. Pga Chess bytter forsikringsselskap så MÅ jeg kjøpe mobil nå. Så hva bør jeg kjøpe da? Jeg har ingen planer om å bytte ut N80. Så da blir det for å kjøpe en jeg kan selge, eller en jeg kan ha som tlf nr 2. Hva tror dere er hot på QXL og Finn om dagen?? Det hadde jo vært fint om jeg kunne solgt med fortjeneste også. Det er ingen binding på mobilene som selges på gsm.no, men de har sponsa priser for oss Chess kunder. AKIRA Lenke til kommentar
Lizzie99 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hva med Nokia 7390? Maaange som har siklet over denne i det siste Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 K800i, den er lett omsettelig. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Ja, jeg må innrømme at K800i er den jeg også lener meg mot. De selger den for rundt 3500 kr med 512 MB minnekort. Ny og uåpnet burde jeg jo få tilsvarende. AKIRA Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 du skal ha flaks hvis du får 3500 på finn.no nesten alle selger dem for 2000-2500 nye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå