sexyback Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Link Fant ingen tråd om denne telefonen allerede så jeg startet en nå, jeg må si denne telefonen ser rett å slett helt rå ut, jeg har til gode å se den i real life da, har kun sett på bilder og lest info om telefonen å den virker ganske proff ut. Noen her inne som har erfaringer med denne telefonen også kansje? Jeg kunne gjerne tenkt meg denne telefonen men prisen er svimlende høy, er den verdt den høye prisen? Hva er deres meninger om denne herligheten? Lenke til kommentar
folden Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg kan anbefale denne telefonen. Fikk min i dag, så langt er den fantastisk. Jeg fikk min som erstatning da de ikke greide å reparere min W900, så skal ikke si så mye om prisen Lenke til kommentar
shegg Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Link Fant ingen tråd om denne telefonen allerede så jeg startet en nå, jeg må si denne telefonen ser rett å slett helt rå ut, jeg har til gode å se den i real life da, har kun sett på bilder og lest info om telefonen å den virker ganske proff ut. Noen her inne som har erfaringer med denne telefonen også kansje? Jeg kunne gjerne tenkt meg denne telefonen men prisen er svimlende høy, er den verdt den høye prisen? Hva er deres meninger om denne herligheten? 7633118[/snapback] Hei Jeg har denne som Mp3 spiller og da funker den bra . God mp3 spiller og radio . God på mail . Jeg har også lastet ned office program slik at jeg kan lese dokumenter. Men hittil så er den noe treg . Skulle jeg brukt denne til daglig så vet jeg ikke om den hadde vært rask nok . Derfor så bruker jeg en vanlig Nokia på jobb. Nokia 7390 KJEMPE TLF. Lenke til kommentar
Morrizon Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Folkens! Jeg trenger litt hjelp her. Jeg har akkurat fått min nye W950i,, og jeg tenkte prøve å legge inn musikk... Jeg installerte programmene på cd'en, restartet pc'en og koblet tlf til pc'en via en av USB portene på pc'en. Jeg åpnet så Disc2phonepgrammet og fulgte anvisningene der, men, når jeg skal legge musikkfilene over til telefonen så sier programmet at den ikke finner tlf tilkoblet. Jeg bet meg også merke i at i det jeg plugget inn USB pluggen så sier Windows'en (XP) at den oppdager en ukjent USB tilkobling...Jeg får heller ikke oppdatert noe driver til den ukjente tilkoblingen! Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? HJELP! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Trenger litt hjelp med denne. Har problemer med å motta mms. Kommer bare: "Mms mislyktes. Kontroller innstillinger for MMS-/Internett-konto - Årsakskode -5120" Har prøvd å reinstallere mms-innstillingene er par ganger, men det funker ikke. Jeg kan se litt av mms'en før jeg går inn på den, men det er jo bare snakk om 1 setning. Er veldig irriterende da damen har gratis mms, og går ofte tom for penger. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå