oleHgodo Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 jeg har et ka7 hovedkort.. skall nå feste på en vann blokk på chipen, men får IKKE av den som sitter der fra før! det er umulig å rive den løs med henda! (ja jeg har fjærna feste pinnene! =)) noen som har noe erfaring med dette? Takk Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Varm den opp med en hårføner først (f.eks) dette burde gjøre den litt enklere å løsne Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Eller vri litt på den, et par omdreininger eller no. Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 fikke den av nå.. bare lot maskina stå på "full load" i noen minutter.. da var vell chipen på ca 60c... da var den ikke så vanskelig å få av! så nå blir det vannkjøling på cpu, gpu og chipsett Lenke til kommentar
fsx Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hei den siden lå må 670 så jeg tar den til 1 side Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jævelig fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå