petterpann Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jeg åpnet tilfeldigvis nettbanken i dag, og oppdaget at jeg har fått inn ca 7500,-. Dette er halvparten av det jeg bruker å få hver månedslønn med tanke på at jeg bare har 10 % skatt som lærling. Hender det at lønna kommer tidlig etter nyttår? I såfall har de jævlene trukket meg 50% skatt, og det er jo latterlig å trekke så mye skatt før man faen meg får sjangs til å levere skattekortet? Noen guruer her som vet hva dette kan være? Endret 3. januar 2007 av petterpann Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 En trøtt stakkar som har tastet feil? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Vi kan jo gjette på hva det kan være, men fasitsvaret får du hos lønningskontoret. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Det er forsvaret som har utbetalt det.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 med tanke på at jeg bare har 10 % skatt som lærling. 7633085[/snapback] Skal man bare ha 10% skatt som lærling? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Du har nok bare fått for halve måneden antar jeg. Jobbet på en Joker butikk litt i jula, og litt etter, der utbetalte de lønningene for desember i går. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Var det bare halve lønna? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 De får utbetalt lønn to ganger i måneden, så det var hele. Men siden du får en gang i måneden har den kanskje blitt delt opp... Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Jævli irriterende å ikke vite om det er er hele lønna jeg har fått.. argh.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ring og hør med forsvaret? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Vanlig prosedyre er at arbeidsgiver bruker det gamle skattekortet i januar, men man kan jo aldri vite. Det enkleste er som andre sier; ring og hør med lønningskontoret til arbeidsgiveren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå