izek_mendez Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei, lagde dette bilde igår, hva syntes dere? Brukte Canon 20D med 17-40mm og Speedlight 430 blitz med softbox Mads Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Er der bicepsen du skal framheve? Min sære mening: Lysglimtet i hånda må bort. Det arret på skuldra vet jeg ikke helt om passer, om det tar bort litt av fokus på selve portrettet er ikke lett å si. Jeg liker fagrene. Hva med å legge ut en med mer skygge på høyre side i bildet slik at himmelen ved hånda blir litt mer framhevet? Og så en versjon av det ovenfor, bare i svarthvitt...morro å se hvordan det blir. Marius Lenke til kommentar
jammi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg synes det var ganske kult. Det arret, er det manipulert inn? Som vannmerke eller som arr? Det lyset i hånden (som bør reduseres litt, om mulig) fikk fyren til å virke litt guddommelig; cool! Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 EEEEEEEEERAGON eller whatever. Kult bilde, teknisk greit, litt cheezy med lyskula men det er vel bevisst. Fin bakgrunn, men skuldra og 'cepen din ser litt merkelig ut, hadde du stått mer skrått mot kamera ville man sett hvordan hele armen står ut, og i mine øyne mer naturlig. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Han har bra blikk, da.. Men jeg likte heller ikke det "arret" på høyre skulder. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Lysgreia må vekk eller gjøres mer realistisk, for nå så det bare teit ut Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg er vel enig i det meste som er sagt her. Lyskula funker ikke etter min mening, men resten er ikke så verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå