Gå til innhold

5 Spill fra Ubisoft klar til ps3 europa launch

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

EDIT: Greit, ser at moderatorane har fått auge på tråden og sletta krangelen vi var inne i. Skal la det ligge no, men eg vil berre ha sagt at eg synest det er unødvendig å komme med slike små stikk mot "fiendekonsollen", og dei som skal ha han.

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja nå ble vi overrasket. Det viste vi ikke :) takk for opplysningen.

Skjønner hva du mener Bear, om du ikke vil ha noen av de ekslusive spillene som kommer til ps3 eller media og blu-ray funksjonene så bør du bare kjøpe en xbox 360.

Men jeg vil kjøpe maskinen for å garantert kunne spille final fantasy og metal gear solid. Bare de 2 spillene alene er godt nok grunn for meg å betale 2,5 tusen mere for konsollen. At den kan spille av blu-ray er også en stor bonus for meg.

7636180[/snapback]

Siden blu-ray vs HD-DVD kampen er langt fra avgjort, ser jeg ikke noe positivt at PS3 har blu-ray, vis HD-DVD vinner kampen sitter PS3 i en postkasse full av skjegg.

Per i dag ser jeg ingen grunn for at jeg skal investere i en PS3, for det er ikke mange spill som appelerer så mye til min smak, samt at om jeg tenker på å kjøpe PS3 må jeg lokke frem pengeboka fra under sofaen, der den ligger og skjelver som en liten forslått valp. Prisen skremmer meg veldig mye, skal jeg investere over 5k i en konsoll skal jeg og være sikker på at den leverer valuta for pengene i form av underholdning.

Derfor synes jeg og at listen om spill fra ubisoft til PS3 ikke er noe å skryte av, siden de spillene og kommer til X360. Og i.o.m at X360 er mye billigere enn PS3, kan Sony risikere at folk heller kjøper en X360 og får samme spillene, fremfor å kjøpe en PS3.

Jeg følger spent med på PS3 jeg, for GT er et bilspill jeg simpelt hen elsker, så om PS3 daler litt i pris samt leverer gode varer utover 2007 og inn i 2008 så kan det hende jeg investerer i en. Men per i dag ser ikke spill listen ut til å appelere til min smak helt og holdent.

Lenke til kommentar
EDIT: Greit, ser at moderatorane har fått auge på tråden og sletta krangelen vi var inne i. Skal la det ligge no, men eg vil berre ha sagt at eg synest det er unødvendig å komme med slike små stikk mot "fiendekonsollen", og dei som skal ha han.

Kay

7637025[/snapback]

Enig, alltid så skal Xbots komme og ødelegge PS3-tråder (PS3 fansen er ikke så ille, de virker litt mer voksne). Håper moderatorene blir mye strengere enn det de er nå (og da tenker jeg på begge PS3/X360-tråder). Begynner å bli temmelig lei av folk som bare er ute etter "bråk".

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar
Xbots? Og du prater om oppfordring til bråk? Skriv i det minste skikkelig da ;)

Når det gjelder begger leirene, er de minst like ivrige å by opp til dans begge to :)  Har blitt betraktelig bedre her med året da.

7642031[/snapback]

hehe, sorry grunnen til at jeg skrev det er fordi jeg fortsatt er irritert :mad: PSboysa er ikke så ille som Xbotsa. Med Xbots så mener jeg fanboys (xbots=xboxfanboy/PSboys= PSfanboy). Er enig at det er blitt mye bedre på forumet, særlig etter en viss person fikk advarsel, men det kan bli enda bedre hvis moderatorene blir enda strengere. Got it? :)

Lenke til kommentar
Xbots? Og du prater om oppfordring til bråk? Skriv i det minste skikkelig da ;)

Når det gjelder begger leirene, er de minst like ivrige å by opp til dans begge to :)  Har blitt betraktelig bedre her med året da.

7642031[/snapback]

hehe, sorry grunnen til at jeg skrev det er fordi jeg fortsatt er irritert :mad: PSboysa er ikke så ille som Xbotsa. Med Xbots så mener jeg fanboys (xbots=xboxfanboy/PSboys= PSfanboy). Er enig at det er blitt mye bedre på forumet, særlig etter en viss person fikk advarsel, men det kan bli enda bedre hvis moderatorene blir enda strengere. Got it? :)

7642078[/snapback]

Tja, som nøytral person, synes jeg å huske at begge parter er like flinke. Tror du glemmer visse personer som har fått advarsler fra PSboys leiren. Men det viktigste er at dette stadig blir bedre, og dermed er det faktisk mulig å diskutere noe her inne. Synes forresten at PS3 får en solid launch, når den endelig kommer.

Lenke til kommentar

PS3 launchen i Europa kan bli interesang ja. Får håpe at Sony hoster opp godt med konsoller til lanseringen. Ikke at jeg blir å investere i en ved lanseringen, om jeg blir å investere blir det å skje når den daler litt i pris. Jeg synes det er mye med vel 5500 kr for en konsoll, lansering eller ei. Kan heller legge i 2k ekstra og kjøpe meg en HD klar og brukbar TV, spare litt til og investere i en PS3 når den blir litt billigere.

Når det kommer til problemet med slike diskusjons tråder når det kommer til konsoller, er vel strengt tatt at enkelte er så bastante at de ikke er åpen for diskusjon. De fokuserer kun på det dårlige hos "konkurenten" og rakker nærmest ned på de som er uenig. I det siste (blir vel kjølhalt for dette) har den oppførselen blitt sett mest hos PS folkene. Ikke at de andre 2 har vært noen helgener, men PS folkene har utmerka seg negativt på den fronten.

Akkurat nå på dette stadiet ser ikke jeg noe positivt i PS3 som utmerker seg noe. X360 har mer eller mindre de fleste tingene som PS3 har. Om jeg i dag skulle velge mellom de 2 konsollene, tror jeg at valget hadde falt på X360, siden den er mer veletablert i markedet, koster mindre, har flere spill samt utviklere som begynner å bli kjent med konsollen. Nå skal jeg heldigvis ikke velge noen ekstra konsoll med det første, side jeg har en Wii som tar opp en god del av tiden, og en PC som tar opp likså mye.

Lenke til kommentar
Siden blu-ray vs HD-DVD kampen er langt fra avgjort, ser jeg ikke noe positivt at PS3 har blu-ray, vis HD-DVD vinner kampen sitter PS3 i en postkasse full av skjegg.

7637905[/snapback]

More like et helt postkontor full av skjegg. UMD ble en flopp og det tapte de på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...